Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس H330 با رنو ساندرو استپ وی است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.   

معرفی برلیانس H۳۳۰:

برلیانس H۳۳۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۱۳۹۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۳ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار یا ۵ سرعته دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی، شیشه‌های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف  است. در مدل اتوماتیک به علاوه امکانات بالا دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، آینه‌های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت و  روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا است.

معرفی رنو ساندرو استپ وی:

رنو ساندرو استپ وی، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۰ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، چراغ مه شکن جلو و آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن  است.

خودرو برلیانس H330 رنو ساندرو استپ وی کشور سازنده چین فرانسه سال (طراحی) 1394 2009 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1498سی سی 1598سی سی حداکثر قدرت 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه جعبه دنده 4 سرعته خودکار یا 5 سرعته دستی 5 سرعته دستی یا 4 سرعته خودکار شتاب 0 تا 100 11 ثانیه 11.5 ثانیه حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت 170 کیلومتر در ساعت وزن 1250 کیلوگرم 1193 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4510 طول - 1758 عرض - 1460 ارتفاع 4024 طول - 1753 عرض - 1584 ارتفاع فاصله بین دو محور 2580 میلیمتر 2588 میلیمتر مصرف سوخت ترکیبی 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 55 لیتر 50 لیتر استاندارد آلایندگی یورو 5 یورو 4 ترمز و پایداری ترمزهای جلو و عقب دیسکی (در مدل دستی ترمز عقب کاسه ای است) – ABS - EBD ترمز جلو دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب کاسه ای - ABS کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو سیستم صوتی قابلیت پخش MP3 – ورودی USB – 4 عدد بلندگو در مدل دستی و 6 عدد بلندگو در مدل اتوماتیک کنترل سیستم صوتی روی فرمان - USB - قابلیت پخش CD - به همراه 4 بلندگو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقایسه خودرو صنعت خودرو رنو ساندرو استپ دور در دقیقه کیلومتر در ساعت استفاده شده سرعته خودکار نیوتن متر ۱۰۰ کیلومتر اسب بخار سرعته دستی آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی، ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)