Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علی دهقان‌ کیا گفت: امسال نیز قرار است به تعدادی از بازنشستگان وام قرض‌ الحسنه پرداخت شود.

وی افزود: با توجه به اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله (مرداد و اسفند ۹۹) از سوی سازمان تأمین اجتماعی و صدور احکام جدید، بزودی شرایط ثبت‌نام از سوی تأمین اجتماعی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان کیا ادامه داد: بنا بر هماهنگی انجام شده با سازمان تأمین اجتماعی احتمالاً از اوایل خرداد (هفته اول) ثبت نام از متقاضیان وام قرض‌ الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران افزود: سال گذشته مبلغ پرداختی وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی ۵ میلیون تومان بود که حدود ۲ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برای این بخش اختصاص داده شد و قرار است امسال این رقم افزایش یابد، ولی میزان افزایش آن هنوز مشخص نیست.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی وام قرض الحسنه تأمین اجتماعی وام قرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

tags # بازنشستگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳