Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محبی زنگنه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چند روز پیش با ارسال نامه ای از سوی هیات به فدراسیون خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر تیم راهیان شدیم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور حق این تیم و مطالبه مردم کرمانشاه است که امیدوارم مسوولان فدراسیون این حق و مطالبه را برآورده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی زنگنه تصریح کرد: حکم بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال توسط مقامات قضایی صادر و دیوان عالی کشور هم آن را تایید و لازم الاجرا دانسته است.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تحقق مطالبه مردم کرمانشاه و رسیدن راهیان به حقش هفته آتی در فدراسیون حضور پیدا می کنم تا به یاری خداوند بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی گفت: حضور راهیان در لیگ دسته اول می تواند فوتبال را در کرمانشاه توسعه داده و ان شالله با رخت بربستن کرونا و حضور تماشاگران در استادیوم شاهد شور و نشاط دوباره میان جوانان این شهر باشیم.

محبی در پایان گفت: هرکاری که لازم باشد برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت های لیگ دسته اول انجام داده و امیدوارم با مساعدت مسوولان فدراسیون شاهد حضور این تیم در فصل آتی رقابت های لیگ باشیم.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه به آن اعتراض و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ - ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال دیوان عالی کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال دیوان عالی کشور فوتبال لیگ دسته اول فوتبال دیوان عالی کشور کرمانشاه اخبار کنکور لیگ دسته اول فوتبال رقابت های لیگ دیوان عالی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم) کشور صادر گردیده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف گردیده که کمیته محترم انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را ننموده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

کد خبر 6084613

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی