Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برای برگزاری دو دیدار پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در اردن، اردوی تیم ملی بسکتبال از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

بازیکنان دعوت شده به اردو البته باید فردا در محل تمرینات حاضر شوند تا تست کووید ۱۹ داده و بر اساس نتیجه مجوز شرکت در اردو را بگیرند. این در حالی است که ۴ بازیکنان کلیدی دعوت شده به این مرحله از تمرینات در آغاز اردو غایب خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال همراه با ارسلان کاظمی دو بازیکنی هستند که به دلیل سفر به آمریکا در آغاز این مرحله از تمرینات حضور ندارند. مایک رستم پور و آرون گرامی پور نیز بازیکنان دورگه بسکتبال کشورمان هستند که این روزها به ترتیب در آمریکا و انگلستان به سر می برند و به همین دلیل روزهای آغازین اردوی تیم ملی را از دست خواهند داد.

طبق هماهنگی قرار است این ۴ بازیکن با چند روز تاخیر به اردوی تیم ملی در تهران ملحق شوند تا بتوانند این تیم را در دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا همراهی کنند برای برگزاری این دیدارها حامد حدادی نیز وضعیت نامشخصی دارد. این بازیکن جزو اردونشینان تیم ملی است اما به خاطر مصدومیت و لزوم پیگیری اختصاصی تمرینات، برای حضور در اردو و ترکیب اعزامی به مسابقات وضعیت نامشخصی دارد.

تیم ملی بسکتبال برای برگزاری دو دیدار خود در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۱۹ خرداد عازم اردن می‌شود. این تیم ۲۲ خردادماه با قطر و ۲۴ خرداد با عربستان دیدار خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی مسابقات کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران که ۲۱ بازیکن را به پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده است، درباره مراحل اردو گفت: از ۲۳ بهمن ماه اردوهای انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر را شروع کردیم و هشت تا ۹ اردوی دو روزه داشتیم. بازیکنان با استعدادی به تیم اضافه شدند. دخترانی با قد ۱۹۰ تا ۱۹۴ که شرایط سنی مناسبی داشتند و شاید در مسابقات پیش رو به دلیل نیازی که به تمرینات بیشتر دارند با ما اعزام نشوند اما در اردو حضور خواهند داشت تا در سال‌های بعد بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان این که پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر در حال برگزاری است، تصریح کرد: تا زمان برگزاری مسابقات ۹ اردو خواهیم داشت. بازیکنان با توجه به اردوهای برگزار شده شرایط خوبی دارند و از اردوی بعد می‌توانیم دیدارهای تدارکاتی را آغاز کنیم. زمان کمی را در اختیار داریم و مسابقات از ۲۷ خرداد شروع می‌شود پیش از آن اردوی تدارکاتی نداریم اما در مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) که ۱۴ خرداد برگزار می‌شود با حمایت فدراسیون شرکت خواهیم کرد که به نوعی اردوی تدارکاتی برای ما محسوب می‌شود تا بتوانیم بازیکنان را پیش از مسابقات اصلی محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران با تاکید بر این که هدفشان ارتقای جایگاه و رنکینگ این رده سنی است، گفت: امیدوارم بتوانیم سطح خود را نسبت به قبل ارتقا و والیبالی با کیفیت ارائه دهیم تا با عملکرد خوب نتیجه بهتری بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح تکنیک مشکل بزرگی است و از شروع اردو این موضوع را مدنظر داشتیم. تا زمانی که تکنیک خوبی نداشته باشیم نمی‌توان روی تاکتیک کار کرد.

کد خبر 6085373 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان