Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

درحالی اقدامی برای تجهیزات اصلی ترمینال فرودگاه کیش صورت نگرفته که برنامه‌ریزی برای افتتاح زودهنگام این پروژه تا قبل از اتمام دولت دوازدهم در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، نیمه ماه جاری حمیدرضا مومنی دبیر شورایعالی مناطق آزاد در حاشیه بازدید از روند توسعه طرح های عمرانی منطقه آزاد کیش اتمام طرح های نیمه تمام به ویژه طرح های زیرساختی را از اولویت مناطق آزاد و جزیره کیش برشمرد و بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند ساخت این پایانه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش نیز در این بازدید با بیان اینکه حسب دستور دبیر شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر تسریع اجرای طرح پایانه فرودگاه کیش ، جبهه های کاری افزایش یافته گفت: با تزریق منابع مالی مورد نیاز و تامین تجهیزات فرودگاهی یا سیستم های تاسیساتی الکتریکال و مکانیکال و همچنین تکمیل فعالیت‌های ابنیه و محوطه سازی ها تلاش می کنیم در مدت زمان کوتاه تری شاهد بهره برداری از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش باشیم.

به گزارش تسنیم، طرح توسعه فرودگاه کیش (ساخت پایانه جدید) سال‌هاست که آغاز شده و این پروژه فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. سال 96 عدم پرداخت 8 ماه حقوق پیمانکار این پروژه خبرساز شد. ماجرایی که البته منطقه آزاد کیش آنرا تکذیب کرد و از فسخ قرارداد پیمانکار ترمینال فرودگاه کیش خبر داد.

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته ترمینال جدید فرودگاه کیش -که قرار بود بین‌المللی باشد- تا قبل از پایان عمردولت دوازدهم افتتاح می‌شود. این برنامه‌ریزی در حالی صورت می‌گیرد که پیشرفت فیزیکی کل این مجموعه 60 درصد است و تاکنون اقدامی برای خرید آسانسور و پله برقی آن صورت نگرفته است. تنها تابلو برق آن در یکی از استان‌های همجوار پایتخت در حال ساخت است.

یکی از مصائبی که گرییان این قبیل پروژه‌ها را می‌گیرد، قطع بودجه همزمان با قیچی کردن روبان افتتاح به دلیل نیمه‌تمام بودن آنهاست. اتفاقی که به نظر می‌رسد طی هفته‌های اخیر برای طرح پرحاشیه توسعه فرودگاه کیش به وقوع خواهد پیوست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه کیش حمیدرضا مومنی طرح عمرانی فرودگاه کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای معاونین استانداری با حضور یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۷ فروردین در محل دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود ۱۵ ماه از عمر دولت باقی‌ مانده است که باید در این فرصت باقی‌مانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام