Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:11:46 GMT

بند اضافه نه اما توافق بله؛ ژاوی می‌تواند به بارسا برود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۶۳۲

بند اضافه نه اما توافق بله؛ ژاوی می‌تواند به بارسا برود

به نظر می رسد که در صورت علاقه بارسلونا به جذب ژاوی باشگاه قطری السد به او اجازه جدایی خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق بارسلونا روز چهارشنبه قرارداد خود را به شکل رسمی با باشگاه السد قطر تمدید کرد. او همچنان متعهد به پروژه ای است که از چند سال قبل نظارت آن را بر عهده دارد. با این حال نام ژاوی همچنان با بلوگرانا پیوند خورده است، مخصوصاً اینکه در هفته های اخیر رونالد کومان تحت فشار فزاینده ای قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تمدید قرارداد ژاوی به این معنا خواهد بود که او دو فصل دیگر با السد ادامه خواهد داد اما در چند هفته گذشته بین او و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تماس هایی وجود داشته است.
بند خاصی در قرارداد ژاوی وجود ندارد اما توافق بر این است که اگر بارسلونا به او پیشنهاد داد، باشگاه السد مانع از جدایی اش نشود.

 

هنگامی که جوزپ ماریا بارتومئو بیش از یک سال پیش به ژاوی پیشنهاد کار داد تا جای ارنستو والورده را بگیرد، او آن را رد کرد و این از نظر سران السد بسیار ارزشمند بود. آن ها وفاداری ژاوی را فراموش نکرده اند و اکنون نیز قصد دارند به نوبه خود و در صورت فراهم شدن شرایط اجازه عزیمت او به نوکمپ را فراهم کنند تا به نوعی پاسخ وفاداری این سرمربی را هم داده باشند.

 

 

قطر السد ژاوی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد ژاوی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد

جدایی ژاوی از بارسلونا قطعی نیست.

ژاوی هرناندز حدود سه ماه پیش اعلام کرد که در پایان فصل از سمت خود به عنوان سرمربی بارسلونا کنار می رود. بارسلونا طی هفته های اخیر متحول شده است و ظاهرا خوان لاپورتا تمایل دارد به همکاری با ژاوی ادامه دهد.

به نقل از موندو؛ لاپورتا گفت:

احساس می کنم که آینده ژاوی هنوز مشخص نیست و وضعیت او می تواند تغییر کند. ما در پایان فصل دوباره همه چیز را مرور می کنیم و در کنار یکدیگر تصمیم می گیریم. ژاوی درحال انجام کارهای فوق العاده ای است. از نظر من هنوز هر احتمالی را باید در نظر گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • ناامیدکننده، هیچ‌چیز از خرید بارسا ندیدیم
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • عکس/ نتایج بارسا از زمانی که خروج ژاوی در پایان فصل اعلام شد
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • بارسا برنامه‌ای برای نگه‌داشتن ژاوی ندارد
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو