Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:43:35 GMT

توافق الهلال و گوانگژو بر سر انتقال تالیسکا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۹۳۹

توافق الهلال و گوانگژو بر سر انتقال تالیسکا

دو رسانه چینی از توافق باشگاه های گوانگژو اورگرانده و الهلال، بر سر انتقال اندرسون تالیسکا به این تیم عربستانی خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال که مدت هاست به دنبال جذب اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو اورگرانده است، به نظر می رسد که در آستانه توافق با این باشگاه چینی است و طی روزهای آینده این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت های Sina sport، Sohu و شانگهای خبر از مذاکرات دو تیم الهلال و گوانگژو داده و اعلام کرده اند که این دو باشگاه در آستانه توافق برای انتقال تالیسکا هستند. Sina sport نوشته است که قرارداد تالیسکا با گوانگژو در تابستان 2022 به پایان می رسد و این بازیکن به صورت رسمی درخواست خود برای جدایی از این تیم را اعلام کرده است.


گوانگژو نیز برای صدور رضایت نامه این بازیکن، از باشگاه الهلال درخواست 6 میلیون یورو کرده که عربستانی ها حاضر به پرداخت 5 میلیون یورو هستند و به نظر می رسد دو تیم در نهایت بر سر انتقال تالیسکا به توافق برسند.


وب سایت Soho نیز نوشته است که گوانگژو فصل جدید سوپرلیگ چین را خوب آغاز نکرده که یکی از دلایل آن، غیبت دو بازیکن خارجی این تیم یعنی تالیسکا و پائولینیو است که البته به نظر می رسد تالیسکا دیگر هرگز به سوپر لیگ چین بازنگردد و از گوانگژو جدا شود.

 


این وب سایت نوشته است که دستمزد تالیسکا پیش از این سالیانه 7 میلیون یورو بود ولی پس از اپیدمی کرونا و قوانین جدید حاکم بر لیگ چین که گفته شده است دستمزد بازیکنان خارجی نباید بیش از 3 میلیون یورو باشد، تالیسکا قصدی برای بازگشت به گوانگژو ندارد و خواهان جدایی از این تیم است.


این سایت چینی در ادامه نوشته است که گوانگژو امیدوار است که تالیسکا را با مبلغی در حدود 6 میلیون یورو بفروشد و باشگاه الهلال حاضر به پرداخت 5 میلیون یورو است. البته باشگاه های پالمیراس، اتلتیکو مینیرو و فلامینگو نیز خواهان جذب تالیسکا هستند ولی مبالغ پیشنهادی آنها بسیار پایین تر از مبلغ عربستانی هاست.


به طور کلی به نظر می رسد معامله تالیسکا طی روزهای آتی بسته شود و این بازیکن با قراردادی دو ساله و با دستمزد سالیانه 6 میلیون یورو به علاوه یک و نیم میلیون یورو پاداش، راهی الهلال شود. این تیم عربستانی حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان نظر می رسد میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد

پس از باخت تیم الهلال مقابل تیم العین، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان، کامنتی با اموجی خنده در صفحه اینستاگرامی الهلال گذاشت که موجب خشم هواداران این تیم شد. سیاوش یزدانی پس از اخراج در بازی مقابل با الهلال، هنگام خروج از زمین علامت ۱-۰ را نشان داده بود که موجب حواشی شده بود. 

کامنت سیاوش یزدانی

دیگر خبرها

  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل سالم الدوساری به العین (الهلال 2-1 العین)
  • گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)
  • گل روبن نوس به العین (الهلال 1-0 العین)
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان