Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر کل کانون دانشگاهیان و فعال اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات، اظهار کرد: اصولگرایان اعلام کردند اگر رئیسی کاندیدشود به نفع ایشان کنار می‌روند و حتی اگر در رقابت حضور پیدا کنند بعد از آن کناره گیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اصولگرا ادامه داد: آقای رئیسی از جایگاه بالایی برخوردار هستند و در نظرسنجی‌ها بیشترین رای را دارند و مردم نظر مثبتی به وی دارند.

بیشتر بخوانید

سپاه در انتخابات ۱۴۰۰ از من حمایت نخواهد کرد/ سپاه اجازه ندارد از هیچ کاندیدایی حمایت کند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری ایشان را به عنوان چهره اصلی قبول دارند و اگر ثبت نام کنند، که طبق اخباری که ما داریم ثبت نام می‌کنند مشکلی برای پیروزی در انتخابات نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی باز هم بخشی از خاک یمن را هدف حمله‌های هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در ۲ نوبت منطقه «باجل» در استان «الحدیده» یمن را هدف قرار داده‌اند.

هنوز گزارشی در خصوص جزییات این حمله و شهیدان، زخمی‌ها و خسارات احتمالی آن منتشر نشده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

کد خبر 6080272

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • رئیسی: ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • تصاویر| همایش شورای وحدت اصولگرایان
  • عملیات سپاه در عمق اسرائیل اقتدار ملی ایران را نشان داد
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه
  • حمایت مسئولان استان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود