Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@19:25:18 GMT

آمار کرونا ایلام ۲۴ اردیبهشت؛ بدون فوتی و ۹۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۱۲۷۲

آمار کرونا ایلام ۲۴ اردیبهشت؛ بدون فوتی و ۹۴ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۹۴ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۳۷ هزار و ۷۰۹ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۹۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۲ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبود یافته‌ها ۳۶ هزار و ۷۷۷ نفر بوده است.

کریمیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تاکنون ۷۶۷ نفر بوده است.

کد خبر 493338

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ها آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایلام دوران نقاهت قرنطینه خانگی وضعیت کرونا در ایلام فوت شدگان کرونا در ایلام آمار بستری های کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام آمار کرونا در ایلام فاصله اجتماعی بهبودیافتگان کرونا در ایلام توصیه های بهداشتی وضعیت قرمز کرونا در ایلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این تعداد، ۵ نفر در ۱۰ تا ۳۰ کیلومتری شهرها، جان خود را از دست داده اند و ۱۲۳ نفر هم در تصادفات مصدوم شدند.

رییس پلیس راه استان در کمیسیون ایمنی راه‌های استان به آمار فوتی‌ها و مجروحان واکنش نشان داد و گفت: با این که، در آمار فوتی ها، ۵۵ درصد کاهش، نسبت به مدت مشابه سال گذشته داریم اما، آمار مربوط به تصادفات، آمار خوبی نیست.

سرهنگ رضایی افزود: با توجه به این که موج دوم و سوم سفر‌های نوروزی را خواهیم داشت باید کنترل جاده ها، بیش از قبل انجام شود.

رییس پلیس راه استان سرعت غیر مجاز، سبقت، انحراف به چپ، عدم استفاده از کمربند ایمنی و نقص سیستم روشنایی خودرو را جز ۵ تخلف اول رانندگی عنوان کرد و گفت: در ایام نوروز هزار و ۳۵۰ خودرو به دلیل تخلفات از یک تا ۳ ساعت توقیف شدند.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم، بیشترین تخلف در ایام نوروز را، تخلف سرعت غیر مجاز عنوان کرد و گفت: در محور‌های قاین-بیرجند، نهبندان-سربیشه، دیهوک-طبس و دیهوک-راور بیش از دیگر محور‌ها با تخلف سرعت غیرمجاز مواجه شدیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز از رانندگان خواست: به خصوص در ایام نوروز با سرعت مطمئنه در جاده‌ها رانندگی کنند تا تصادفات جرحی و فوتی کاهش یابد.

عباس زاده افزود: در کنار رانندگان، عوامل اجرایی هم تلاش خواهند کرد شرایط ایمن در جاده‌ها را تامین کنند.

همچنین در این جلسه از صدا و سیما استان به دلیل پوشش رسانه‌ای اقدامات مربوط به ایمنی راه‌ها و کنترل ترافیک جاده‌ای قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • آمار هولناک از به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در جنگ غزه
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید