Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیری گفت: امسال حدود ۲۷ هزار دانش آموز پایه نهم و ۱۳ هزار دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری امتحان می دهند.

«محمد پیری»به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با تمهیدات آموزش و پرورش امتحانات در دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود و امتحانات در مابقی پایه های تحصیلی به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق شبکه شاد  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: امسال حدود 27 هزار دانش آموز پایه نهم در امتحانات نهایی شرکت می کنند تا بتوانند هدایت تحصیلی و انتخاب رشته مطلوبی داشته باشند.

 

پیری یادآور شد: با توجه به اینکه از پایه های تحصیلی یکم تا یازدهم تنها یک پایه تحصیلی به صورت حضوری آزمون می دهند لذا مشکلی برای تامین فضای فیزیکی امتحانات پایه نهم نداریم.

 

وی بابیان اینکه روز گذشته حذفیات امتحانات نهایی به صورت رسمی به همه مدارس اعلام شده است، متذکر شد: در پایه نهم غایبان موجه می توانند دو هفته پس از امتحانات نهایی در آزمون مجدد شرکت کنند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان به امتحانات پایه دوازدهم اشاره کرد و گفت: 13 هزار دانش آموز در 148 پایگاه حوزه انتخاباتی شرکت می کنند.

 

پیری یادآور شد: حوزه امتحانی از 84 مورد به 148 مورد در استان گلستان افزایش دادیم که 76 درصد افزایش داشتیم تا فاصله فیزیکی را رعایت کنیم.

 

وی افزود: رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی در یک روز مجزا و علوم انسانی و معارف اسلامی نیز در یک روز مجزا آزمون می دهند و این مهم باعث کنترل فضای فیزیکی محل آزمون می شود.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان بابیان اینکه امتحانات از 27 اردیبهشت شروع و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت، بیان کرد: برگزاری کنکور سال 99، آزمون های سمپاد و غیره که به صورت حضوری انجام شد تجربه ای است که به کمک ما برای برگزاری این امتحانت خواهد آمد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: امتحانات پایه نهم و دوازدهم پایه نهم امتحانات نهایی آموزش و پرورش هزار دانش پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری