Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@09:29:14 GMT

تاجگردون: مسئول ستاد انتخاباتی لاریجانی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۱۹۶۰

تاجگردون: مسئول ستاد انتخاباتی لاریجانی نیستم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره شایعه برعهده گرفتن ستاد انتخاباتی علی لاریجانی توسط وی و محمدرضا باهنر، در اتاق سیاست در ایران در کلاب‌هاوس گفت: من دیروز ایشان را دیدم و درباره انتخابات صحبت کردیم اما در مورد مساله ستاد با ایشان صحبتی نکردیم و بعید می‌دانم مسئولیت ستاد را به بنده بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصل کاندیداتوری ایشان پذیرفته است و فکر می‌کنم فردا وارد ستاد انتخابات شوند و عزمشان برای این کار جزم بود. 

تاجگردون تصریح کرد: من ایشان را از برخی اصلاح‌طلبان شایسته‌تر می‌بینم و انسان عاقلی است در نبود افراد موثری همچون آقای ظریف، اصلاح‌طلبان باید  این مساله که کاندیدای ما حتما اصلاح‌طلب باشد کنار بگذارند و امیدوارم سران اصلاح طلب در این مورد تصمیم درست بگیرند و افرادی در قامت آقای لاریجانی گزینه مناسبی هستند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در تحلیل انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بنظرم انتخابات سه قطبی شود و من یکی از قطب‌ها را هم آقای پزشکیان می‌دانم که در صورت تایید صلاحیت می‌تواند تاثیرگذار باشد در صورت تایید صلاحیت آقای جهانگیری و پزشکیان، کنار رفتن یکی به نفع دیگری راحت نیست.

پربیننده ترین احمدی نژاد بیشتر از رییسی رأی می آورد؟ موضع جدید احمدی‌نژاد: من لیبرال دموکرات هستم! کنایه عباس عبدی به صحبت های احمدی نژاد محمدرضا عارف از کاندیداتوری انصراف داد رییسی تا ساعاتی دیگر اعلام کاندیداتوری می‌کند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.

به گزارش مهر، او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

دیگر خبرها

  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی