Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در آستانه دربی گفت: استقلال و پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارند. هم تفکرات مجیدی و هم گل محمدی هجومی است و قدرت تهاجمی شان بالا است

بهتاش فریبا در خصوص دربی صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، بهتاش فریبا درباره دربی 95 به برنا گفت:

اینکه دربی با همه بازی ها متفاوت است، نکته ای است که همه ما می دانیم و حتی بازیکنانی هم که قرار است برای اولین بار در این دیدار به میدان بروند این تفاوت را می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی هم مثل بقیه بازی های لیگ 3 امتیاز دارد نه بیشتر اما اهمیت این بازی برای هواداران هر 2 تیم زیاد است به طوری که حتی حاضرند قهرمانی را از دست بدهند اما تیم شان در هر 2 دربی رفت و برگشت پیروز شود. همین اهمیت و حساسیت بالای دربی برای هواداران باعث شده این بازی برای بازیکنان و کادر فنی 2 تیم هم مهم باشد و دست به هر کاری بزنند تا در این بازی بازنده نباشند.

فریبا درباره تهاجمی بودن هر دو تیم گفت:

استقلال و پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارند. هم تفکرات مجیدی و هم گل محمدی هجومی است و قدرت تهاجمی شان بالا است. پرسپولیس نسبت به استقلال خط دفاعی منسجم تری دارد چون بازیکنان این تیم سالهاست در کنار هم بازی می کنند و همین باعث شده هماهنگ تر باشند. با توجه به اینکه هر 2 تیم به دنبال برد هستند فکر می کنم شاهد بازی زیبایی باشیم. دفاع استقلال هم با بازگشت وریا غفوری بهتر می‌شود و حضور فرشید اسماعیلی هم باعث خواهد شد که خط هافبک استقلال هم جان بگیرد. استقلال در صورت رعایت فاصله مناسب خطوط می‌تواند به پرسپولیس به خوبی فشار بیاورد. در این بازی معمولا موقعیت گل کم به دست می‌آید و هر تیمی که کم اشتباه کند پیروز خواهد شد.

مربی اسبق استقلال گفت:

بردن پرسپولیس شانس قهرمانی استقلال را افزایش می دهد. استقلال در دیدار با ذوب آهن این فرصت را داشت که فاصله اش را با پرسپولیس و سپاهان کمتر کند اما به دلیل خستگی و اشتباهات فردی این فرصت از دست رفت. آن بازی تمام شده و استقلالی ها باید آن را فراموش کنند. دیدار با ذوب آهن به تاریخ پیوسته و استقلال هنوز برای قهرمانی فرصت دارد.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال