Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با تاکید بر اینکه دشمنان سرشناس ایران اسلامی غرق در فساد در همه ابعاد به خصوص فساد سیاسی هستند، افزود: ملت ایران همیشه در مقابل دشمنی و دسیسه دشمنان ایستادگی کرده است و دشمنان نظام به خصوص آمریکایی‌ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دشمن به دنبال این است که مانند سال‌های قبل از انقلاب، بر ایران مسلط شود و شرایطی برای کشور ایجاد کند که هم‌اکنون در برخی کشورهای ضعیف منطقه بوجود آورده است و آنها را مستعمره خود قرار داده است، اما با هوشیاری و درایت مردم ایران ، دشمن به این هدف نخواهند رسید.

وی اظهار داشت: ملت ایران با امید به خدا و سیاست‌های رهبر فرزانه و تایید و پشتیبانی از سیاست‌های مقام معظم رهبری در مقابل دسیسه دشمن پیروز خواهد شد و مردم نشان داده‌اند که همیشه فدایی رهبر و پیرو خط رهبری هستند و آنچه را که مقام معظم رهبری به عنوان مطالبه راهبردی و نصیحت و خیرخواهی بیان می‌فرمایند، مردم اجرا می‌کنند.

فاطمی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود:هر کس که بخواهد در جامعه ما مدیریت داشته باشد انتظار است که سیاست‌ها، مطالبات و خیرخواهی‌های مقام معظم رهبری را اجرا کند و دنبال کننده برنامه‌ها و سیاست‌های رهبری باشد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب عظمت و افتخار ملت، پیروزی و سربلندی ملت، دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقتدار کشور را مد نظر دارند و کسانی که در این کشور عهده‌دار مسئولیت می‌شوند نیز باید به دنبال این منافع برای ملت ایران باشند و این سیاست‌ها را دنبال کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه در یک برهه زمانی، تمدن جهان در مشرق زمین بود و مغرب زمین تُهی از این مسائل بود گفت: زمانی بیشتر کشورهای دنیا مستعمره اروپا بود اما  ایران به صورت معجزه‌آسا با وجود دولت‌های ضعیف، اما استقلال خودش را حفظ کرد.

فاطمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که دشمنان نظام قابل اعتماد نیستند،افزود:تجربه نشان داده است که دشمن به جزء منافع خود، به هیچ تعهدی پایبند نیست.

وی گفت: دشمنان نظام دنبال این هستند که مانند زمان طاغوت که شاه فرمانبُردار و مطیع آنها بود، بتوانند از ایران بهره ببرند اما با درایت و رهبری هوشمندان مقام معظم رهبری و همراهی مردم،دشمن به این خواسته خود نخواهند رسید.

فاطمی به فراسیدن ماه شوال اشاره کرد و گفت: پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری باید یک روش و سبک جدید در زندگی خود آغاز کنیم به دور از گناه و معصیت باشد.

برچسب‌ها شهرکرد مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری شهرکرد مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور مقام معظم رهبری ملت ایران سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح سه شنبه در نشست کارگروه ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲ مجموعاً ۱۷ هزار و ۹۹۱ مورد از قرارها و آرا مرتبط با کاهش جمعیت کیفری زندانیان بود و این آرا قضائی شامل ۶۵۳ مورد آزادی مشروط، ۲ هزار و ۸۸۰ فقره قرار تعلیق تعقیب و ۴۹۶ مورد قرار تعویق صدور حکم می‌باشد.

وی افزود: قضات کرمانی یک هزار و ۲۶۵ مورد تعلیق مجازات، ۷ هزار و ۵۵۲ مورد استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از قبیل الزام به خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، دوره مراقبت و محرومیت از حقوق اجتماعی، ۳۵۳ مورد نظام نیمه آزادی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی و … را در آرا قضائی خود صادر کردند.

وی کاهش جمعیت کیفری زندانیان را از اهداف مهم دستگاه قضائی استان کرمان در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: طی یک سال اخیر رؤسا، دادستان‌ها و قضات به صورت مستمر از زندان‌های استان سرکشی کردند و بیش از ۲ هزار و ۵۷۶ مورد بازدید از زندان در جهت رفع مشکلات احتمالی زندانیان صورت پذیرفت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندی بازدید از کانون اصلاح و تربیت توسط قضات ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و بررسی مشکلات آنها از نزدیک نیز در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۳۰۶ نفر با حمایت‌های مالی ستاد دیه و تعداد ۵۲ نفر با پیگیری‌ها و حمایت مالی انجمن حمایت از زندانیان کرمان از زندان آزاد شدند.

عالی‌ترین مقام قضائی استان کرمان ضمن رضایت از عملکرد شوراهای حل اختلاف زندان‌ها گفت: در سال گذشته تعداد ۴ هزار و ۲۵۷ فقره پرونده جهت صلح و سازش به شوراهای حل اختلاف ویژه زندان‌ها وارد شد که ۴ هزار و ۱۸۷ فقره مختومه و از این تعداد ۳ هزار و ۳۱۷ مورد با مصالحه خاتمه یافت که در مجموع آزادی یک هزار و ۷۳ نفر به همراه داشته است.

حجت الاسلام حمیدی، از دیگر اقدامات دستگاه قضائی استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان را رسیدگی به تعداد یک هزار و ۴۴۸ فقره دادخواست تعدیل و تقسیط مهریه و آزادی تعداد ۳۰۱ نفر از محکومین نام برد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه در زندان اصل بر دادرسی الکترونیک است، مگر در مواردی که حضور فیزیکی مددجو در دادگاه ضرورت داشته باشد، گفت: بر این اساس بایستی دادرسی الکترونیک در زندان‌ها بیش از ۹۵ درصد انجام شود تا اعزام و بدرقه از زندان به حداقل ممکن برسد و همچنین لازم است مرخصی زندانیان ساماندهی شود.

کد خبر 6079509

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»