Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پژمان جمشیدی با تمجید از ناصر حجازی او را اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال ایران دانست.

جمشیدی که به آخرین برنامه کتاب باز سروش صحت در شبکه نسیم رفته بود، صفحه ای از کتابی را که درمورد ناصر حجازی بود، از رو خواند و با تمجید از این چهره مطرح فوتبال ایران گفت:

زنده یاد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال و اسطوره فوتبال ایران بود که در یک مقطع حتی از منچستریونایتد هم پیشنهاد بازی داشت اما یک سری اتفاقات باعث شد که او به انگلیس نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی در ادامه خاطره جالبی هم از مارادونا و گلی که او با دست انگلیس زد تعریف کرد و گفت:

من عاشق مارادونا بودم و از آ ن گل واقعا لذت بردم .خوب شد در آن زمان خبری از var نبود تا آن گل مردود نشود چون واقعاً همه دنیا به جز انگلیسی ها از گل تاریخی مارادونا به انگلیس لذت بردند.

پژمان جمشیدی خاطره جالبی هم از محمدرضا گلزار تعریف کرد و گفت:

سال‌ها قبل که من بازیکن پرسپولیس بودم، یکی از مجلات عکس من و گلزار را روی جلد زد و خواهرم که خیلی شیطنت داشت، مجله را خرید و جلوی من به مادرم نشان داد و از او پرسید مامان جان به نظرت کدام یک از این دو نفر خوشگل تر هستند؟ بنده خدا مادرم هم که در موقعیت بدی قرار گرفته بود، گفت هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر حجازی استقلال پرسپولیس استقلال اسطوره استقلال پرسپولیس پژمان جمشیدی پیشکسوت پرسپولیس ناصر حجازی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • پیشبینی قهرمان لیگ از زبان اسطوره فوتبال اصفهان
  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟