Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-دبیر فراکسیون مرزنشینان کشور با بیان اینکه تا پایان سال ۹۹حق نواری مرزی کارمندان دولت پرداخت شده اما از سال ۱۴۰۰ این حق پرداخت نشده و از فیش حقوقی کارمندان هم حذف گردید گفت: برای پیگیری این موضوع به دیوان عدالت اداری نامه ارسال کردیم. - اخبار استانها -

مصطفی نخعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  اظهار داشت:حق مناطق مرزی شهرستانهای مرزی تا پایان سال 99 پرداخت شده است اما متاسفانه از سال 1400 تاکنون حق مناطق مرزی شهرستانهای مرزی در کشور پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از کارمندان،کارکنان نقاط مرزی استان خراسان جنوبی طی تماسی که با ما داشتند نسبت به این موضوع گلایه مند هستند افزود: گویا در فیش حقوقی کارکنان دولت در نقاط مرزی حق مناطق مرزی حذف شده است که در این راستا بنده به عنوان دبیر فراکسیون مرزنشینان به همراه تعدادی از نمایندگان نامه ای را به همراه امضاء برای دیوان عدالت اداری ارسال کردیم.

دبیرفراکسیون مرزنشینان کشور گفت: با توجه به اینکه حضورکارمندان دولت در نقاط مرزی را داریم ما به عنوان فراکسیون مرزنشینان این موضوع را لازم دانستیم تا پیگیری جدی داشته باشیم چرا که حضور کارمندان در نقاط مرزی خود باید امتیازی داشته باشد تا فرد بتواند در ان نقاط خدمت کند.

نخعی افزود:در بخشی از این نامه آمده است که فوق العاده جذب مناطق محروم ودورافتاده در قانون تعیین شده است و تکلیف شده است که کارکنان شاغل در مناطق مرزی فارغ از اینکه در مناطق عملیاتی باشند یا مرزی از سقف امتیاز بهره مند شده اند، اما درحالیکه با وجود مصوبات  هیات وزیران وبخشنامه سازمان اداری استخدامی کشور و وزارت کشور در خصوص فوق العاده مناطق مرزی بلاتکلیف مانده است ضمن اینکه  کارکنان زحمتکش این مناطق از توزیع درآمد عادلانه بهره مند نشده اند که لازم است مورد توجه  دیوان عدالت اداری قرار گیرد.

وی تاید کرد:با توجه به محرومیت مضاعفی که در اکثر مناطق مرزی کشور وجود دارد و شرایط جنگ اقتصادی که کشور درآن درگیر است فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته وبدی آب وهوا هم لحاظ شود.

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فراکسیون مرزنشینان مناطق مرزی نقاط مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد