Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:21:15 GMT

حضور در ۶ ماموریت تصادف جاده ای توسط نیروهای اورژانس فارس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۵۶۱

حضور در ۶ ماموریت تصادف جاده ای توسط نیروهای اورژانس فارس

مرادیان گفت: نیروهای اورژانس فارس با حضور در ۶ ماموریت اعلام تصادف در جاده های اطراف شیراز ۲۷ مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد مرادیان»، امروز (جمعه 24 اردیبهشت) از وقوع حادثه تصادف خودروی عروس و داماد در جاده «دوکوهک-گویم» خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: داماد 25 ساله به دلیل شدت ضربه‌ ای که به سر وی وارد شده، هوشیاری مناسبی ندارد و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس فارس افزود: وضعیت عروس 18 ساله نیز به دلیل ضربه خوردن به ناحیه سر و گردن موجب شد تا سطح هوشیاری وی به 15 برسد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان «تروما شهید رجایی» منتقل شدند و داماد در همان ساعات اولیه به اتاق عمل فرستاده شد.

مرادیان یادآور شد: نیروهای امداد فارس، اقدامات پیش بیمارستانی را در محل وقوع حادثه انجام می دهند و در شب وقوع این حادثه 6 ماموریت اعلام تصادف در جاده های اطراف شیراز برای نیروهای اورژانس فارس ثبت شده است.

وی اعلام کرد: در پی انجام مجموع این تعداد ماموریت توسط اورژانس فارس 27 مصدوم با 13 آمبولانس به بیمارستان های «تروما شهید رجایی» و بیمارستان مرودشت از طریق پرسنل اورژانس منتقل شدند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: اورژانس فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ماموریت تصادفات جاده ای شیراز اورژانس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت