Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@12:20:08 GMT

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۶۰۲

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم حتما از انجام سفر غیر ضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال  محدوده بیلقان نشان می دهد.

آشوری اضافه کرد: در محورهای هراز و فیروزکوه، همچنین آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی درباره وضعیت جوی جاده ها اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با 110 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 102 هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با 95 هزار تردد، ثبت شد.

 کاهش 25 درصدی تردد خودرو در جاده ها

آشوری تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2283 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 24.6 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

 انسداد آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان و بخشی از جاده قزوین - همدان

وی با اشاره به انسداد چندین محور به دلیل کاهش ایمنی، اظهار کرد: در حال حاضر جاده رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، محور شهداد-نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور پونل-خلخال، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

پربیننده ترین پنج شنبه عید فطر است فطریه ۱۴۰۰ آیت الله مکارم شیرازی مبلغ فطریه را اعلام کرد دعای قنوت نماز عید فطر + صوت زمان نماز عید فطر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک انتخابات ۱۴۰۰ حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان

ایسنا/مازندران رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های دریافتی، تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده ماسال تا دزدبن به صورت سنگین و مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین و سنگین است، اظهار کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی مداخله خاصی را در راه‌های استان شاهد نیستیم.

سیدمحسن هاشمی پنجشنبه ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

هاشمی تصریح کرد: محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور، استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

قابل ذکر است محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

هم چنین برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

براساس آخرین گزارش مرکز ترافیک در محور کندوان مسیر شمال به جنوب هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین و هم چنین در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

بنا به گفته رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، در محورهای هراز و سوادکوه، کیاسر تردد به صورت روان در جریان است و هیچ گونه مداخلات جوی از نظر آب و هوایی مشاهده نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک سنگین در محور کندوان
  • ترافیک در محور کندوان سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت