Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@14:23:02 GMT

سقوط مرد ۴۵ از ارتفاعات الموت حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۹۵۴

سقوط مرد ۴۵ از ارتفاعات الموت حادثه آفرید

مرد ۴۵ ساله‌ای حین کوهنوردی از ارتفاعات زواردشت الموت سقوط کرد.

به گزارش ایمنا، سلطانی گفت: صبح امروز در تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان و درخواست کمک برای نجات جان مرد ۴۵ ساله که حین کوه نوردی در ارتفاعات زوارک الموت دچار سقوط از ارتفاع شده بود، بلافاصله آمبولانس پایگاه معلم کلایه به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین افزود: در این حادثه مصدوم دچار شکستگی پا و آسیب‌های دیگر شده بود که با اورژانس هوایی به پد بالگرد بیمارستان ولایت و سپس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

کد خبر 493375

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی سقوط از ارتفاع ارتفاعات الموت کوهنوردی سقوط سقوط از کوه ماموریت اورژانس امداد ونجات حادثه سقوط از الموت پایگاه اورژانس هوایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم