Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوجود ممنوعیت تردد در استان‌های کشور، به نظر می‌رسد این مصوبه چندان جدی گرفته نشده است؛ چرا که امروز به ویژه در محور‌های شمالی ترافیک سنگینی از ساعت‌ها پیش به سمت تهران به وجود آمده است.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده بود از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ فردا شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت تردد و منع ورود خروج خودرو‌ها از استان‌های کشور اعمال شود تا کسی نتواند در ایام تعطیلات عید فطر به سفر برود، اما به نظر می‌رسد که این مصوبه چندان جدی گرفته نشده است؛ چرا که بر اساس گزارش‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز تا کنون ترافیک سنگینی به ویژه در محور‌های شمالی کشور به وجود آمده و هر قدر از این ساعت گذشته ترافیک و حجم تردد خوردرو‌ها بیشتر و بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که در ساعت ۱۱ امروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و در محدوده بیلقان آغاز شد، اما در دیگر محور‌های مواصلاتی همچنان تردد روانی برقرار بود.

البته دو ساعت بعد یعنی در ساعت ۱۳ امروز ترافیک سنگین به آزادراه کرج - تهران محدوده ایران‌خودرو و محور تهران - فشم نیز رسید و حالا و در آخرین جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور تا لحظه انتشار این گزارش، ترافیک سنگین در محور‌های چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان و مسیر رفت و برگشت حدفاصل آدران تا وینه و محدوده کندوان، محور پردیس - تهران محدوده جاجرود و محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده‌های دماوند و چناران وجود دارد.

همچنین در آزادراه تهران-ساوه محدوده احمدآباد مستوفی، در محور تهران - فشم وبالعکس در اکثر مقاطع و در محور سولقان - تهران و بالعکس در اکثر مقاطع ترافیک سنگینی مشاهده شده است که با توجه به سفر‌های صورت گرفته در روز‌های گذشته این ترافیک هر قدر به ساعات پایانی امروز نزدیک شویم بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اما و اگرهای تردد در تعطیلات «عید فطر»

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: ممنوعیت تردد وضعیت ترافیکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ممنوعیت تردد وضعیت ترافیکی ترافیک سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده جهان نما کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی