Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:31:29 GMT

جمع خوانی قرآن کریم بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۳۴۶

جمع خوانی قرآن کریم بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال

سلیمانی پور گفت: جزء خوانی قرآن کریم با حضور بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهر سامان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«نسرين سليمانی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور بچه های مسجدی در اولین روز از ماه شوال توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهر سامان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) مسجد امام حسین (ع) سامان ادامه داد: این آیین معنوی در ماه مبارک رمضان نیز با حضور محدود اعضای خواهر کانون روزانه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شد.

 

وی بابیان اینکه تلاوت یک آیه در ماه رمضان ثواب ختم قرآن را دارد، اظهار داشت: انسان ها اگر بخواهند راه سعادت و خوشبختی، راه ترقی و تعالی را طی کنند باید با قرآن مانوس باشند.

 

سلیمانی پور بابیان اینکه ماه هرچه داریم از خدا و قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان است گفت: قرآن کتاب آسمانی است که بر قلب نازنین پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) برای هدایت و راهنمایی بشریت نازل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) مسجد امام حسین (ع) سامان ادامه داد: جمع خوانی قرآن کریم همچنان جزء یکی از برنامه های مهم این کانون بشمار می رود و تا زمان وجود کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) سامان ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام حسین ع جزء خوانی قرآن کریم کانون فرهنگی هنری امام حسین خوانی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059154 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم شاهچراغ (ع)
  • حال و هوای جزء خوانی قرآن کریم در سربازی
  • مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای رشت
  • جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان