Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حمید مطهری در آستانه دربی درباره تقابل با استقلال گفت: دربی حساسیت خودش را دارد. از همه نظر خودمان را آماده این بازی کردیم. ما می‌دانیم جدای از مسائل فنی و تاکتیکی در دربی باید بالاترین سطح تمرکز را داشته باشید. این خیلی مهم این است که در لحظات بازی تصمیم درستی بگیرد. ما برای انجام یک فوتبال زیبا و قابل احترام به نتیجه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره بازی سپاهان حرف‌های زیادی دارم اما به خاطر دربی حرفی نزدم. اکنون آماده‌ایم تا در دربی فوتبال قابل احترام و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 601000 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد

بعد از دفاعیات دانیال اسماعیلی‌فر نزد کمیته انضباطی در خصوص صحنه جنجالی خوشحالی بعد از گل، این کمیته حکم نهایی خود را علیه ستاره پرسپولیس اعلام کرد.

کمیته انضباطی با اشاره به اینکه به‌زعم آنها رفتار دانیال مشابه امید نورافکن بوده و به دلیل اینکه چنین برخوردی از نظر کمیته انضباطی مصداق رفتار توهین‌آمیز است، دانیال به یک جلسه محرومیت محکوم شده است.

نکته مهم اینکه محکومیت ستاره پرسپولیس در لیگ برتر اعمال خواهد شد تا او بازی حساس با سپاهان در لیگ برتر را از دست بدهد. از آن طرف کمیته انضباطی این رای را از حیث محرومیت قطعی اعلام کرده تا پرسپولیس شانس استیناف در پرونده را هم نداشته باشد. اسماعیلی‌فر همچنین به ۴۰ میلیون جریمه نقدی در این پرونده محکوم شده که در این مورد استیناف خواهی قابل انجام است.

مشروح حکم ستاره پرسپولیس را بخوانید:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰/۱/۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی تصمیم‌گیری می‌شود.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷/۹/۱۴۰۲ بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده است.

در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی‌فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس تهران نیز به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه بازی سپاهان محروم شد!
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست