Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@15:41:58 GMT

چهره اولین سقوط کننده به لیگ دسته اول فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۱۲۹

چهره اولین سقوط کننده به لیگ دسته اول فوتسال مشخص شد

به گزارش ایرنا، در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، عصر امروز تیم‌های در حال سقوط ایمان شیراز و بازارهای کوثر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست خانگی نماینده ایران همراه بود. ایمان شیراز با نتیجه ۲ بر یک در این دیدار شکست خورد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی‌ها، سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیداری که از این مرحله برگزار شد، شهروند ساری با نتیجه پنج بر ۲ موفق شد اهورا بهبهان را شکست دهد و با این نتیجه بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شد.

در هفته پایانی مسابقات این گروه، اهورا بهبهان در زمین خود به مصاف نماینده شیراز خواهد رفت و بازار کوثر اصفهان هم در زمین خود با شهروند ساری دیدار می‌کند.

در حال حاضر در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، نماینده ساری در این گروه صدر نشین است و اهورا با هشت امتیاز و نماینده اصفهان با ۶ امتیاز در رده بعدی قرار دارند.  یکی از این ۲ تیم هفته آینده از لیگ برتر وداع خواهد کرد.

پیش از این مس سنگون قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان ساری اصفهان ساری لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان شب گذشته پس از 34 پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: "بزنید بریم بچه‌ها..‌. 90 دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم."

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه 24 آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تساوی تیم فوتسال افغانستان در برابر کویت
  • داوران هفته 25 لیگ دسته اول مشخص شدند
  • پیروزی تیم پاس بافق در هفته اول مرحله پلی آف لیگ دسته ۲ فوتسال
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال