Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیداری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال دو تیم آلومینیوم اراک و شهر خودرو به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در یکی از دیدار‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸ میزبان تیم شهرخودرو مشهد بود که این بازی در پایان با نتیجه یک ب رصفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل: مرتضی آقاخان (دقیقه 51) 

آلومینیوم با این پیروزی 35 امتیازی شد و بدون احتساب نتیجه دربی جای استقلال را در رده چهارم جدول رده‌بندی گرفت. پدیده نیز با 25 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد.

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدعرفان معصومی، احمد الجبوری، حسین مهربان، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، محمداحسان حسینی و صادق صادقی

ترکیب آلومینیوم:

پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، امید سینگ، معین عباسیان، مرتضی آقاخان و حامد پاکدل

بیشتر بخوانید: پوستر AFC برای دربی سرخابی‌ها + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال شهر خودرو آلومینیوم اراک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک فدراسیون فوتبال شهر خودرو آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک