Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تک گل آل کثیر به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر رفت و استقلال با این شکست 34 امتیازی باقی ماند تا عملاً از کورس قهرمانی باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در تبریز آغاز شد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تراکتور با این نتیجه 29 امتیازی شد و در رده هفتم باقی ماند و نفت آبادان نیز با 26 امتیاز از رده دهم تکان نخورد.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18:25 در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی خاتمه پیدا کرد. تیم نساجی با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کرد. فولاد هم با 30 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

دیدار دو تیم آلومینیوم و پدیده در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید. آلومینیوم اراک با این برد 35 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. پدیده نیز با قبول این شکست بیرون از خانه در امتیاز 25 و رتبه دهم باقی ماند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 17:55 با بازی گل گهر سیرجان و ذوب‌آهن آغاز شد. در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر به پایان رسید. گل‌گهر با 35 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. ذوب‌آهن نیز با 21 امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

جدول رده‌بندی در پایان هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جدول رده بندی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال جدول رده بندی لیگ برتر هفته بیست و سوم پایان رسید امتیازی شد باقی ماند لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گل‌گهر: آماده نصب VAR هستیم/ بازی با پرسپولیس ۶ امتیازی نیست

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آغاز تمرینات تیم گل‌گهر سیرجان و آخرین وضعیت این تیم برای بازی با پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: از سه روز پیش تمرینات را در تهران شروع کردیم و روز ۱۰ فروردین هم دیداری تدارکاتی با ذوب‌آهن برگزار خواهیم کرد. بازیکن محرومی نداریم و امیدوارم تا روز بازی با پرسپولیس مصدومی نداشته باشیم.

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان افزود: دیدار با پرسپولیس ۶ امتیازی نیست و همانند دیگر دیدار‌ها ۳ امتیاز دارد. مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم به همراه دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان تمرکز خود را بر روی این بازی گذاشته‌اند و بیشتر از ۳ امتیاز هم از این بازی مهم نمی‌خواهیم.  

افسری درباره اینکه آخرین وضعیت نصب سیستم کمک داور ویدئویی VAR در ورزشگاه خانگی گل‌گهر به کجا انجامید، تصریح کرد: دستگاه‌های VAR باید از طریق فدراسیون فوتبال وارد شود. هر باشگاهی به صورت مستقل نمی‌تواند این دستگاه‌ها را وارد کنند و با تأیید فدراسیون می‌تواند از VAR استفاده کند. باشگاه گل‌گهر آمادگی کامل را برای نصب دستگاه VAR دارد و منتظر مجوز فدراسیون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • سقوط آزاد ین
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • سرپرست گل‌گهر: آماده نصب VAR هستیم/ بازی با پرسپولیس ۶ امتیازی نیست