Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماه بي بي سلطان انبان بار(تيرزه)» مادر شهيد «سبزعلي تيرزه» پس از سال ها دوري فراق به فرزند شهيدش پيوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ماه بي بي سلطان انبان بار (تيرزه) مادر شهيد «سبزعلي تيرزه» پس از سال ها دوري فراق به فرزند شهيدش پيوست. از اين مادر شهيد در جريان برگزاري طرح ملي سه شنبه هاي تکريم تقدير به عمل آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع این مادر شهید عصر امروز جمعه ۲۴ ارديبهشت در آرامستان شهر دهدشت برگزار شد.

اعضاي کانون فرهنگي و هنري «فصلت» مسجد زين العابدين (ع) کهگيلويه در برنامه سه شنبه هاي تکريم از اين مادر شهيد تقدير کرده بودند.

گفتنی است شهيد سبزعلي تيرزه متولد ۱۳۴۱ بود که در سن ۲۴ سالگي عازم جبهه هاي حق عليه باطل مي شود و پس از مجاهدت هاي بسيار، در منطقه شلمچه به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد این مصیبت را به همکار گرامی سرکار خانم تیرزه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماید.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم کانون فرهنگی و هنری مادر شهید شلمچه تسلیت شهادت مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج