Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مید است با بصیرت آزمون سنگین انتخابات را پشت سر بگذرانیم، گفت: به طور قطع مردم ما بار دیگر با بصیرت در پای صندوق های رای حاضر می شوند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در برنامه کلام آدینه شبکه استانی ایلام با تسلیت شهادت دانش آموزان بی گناه و روزه دار افغانستانی به امت اسلامی، اظهار کرد: چنین جنایت هایی که در جامعه اسلامی روی می دهد خیلی جای تاسف و تاثر دارد و بدتر از این جنایت، این است که جانی به نام دین و اسلام این جنایت ها را مرتکب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه کسانی که این جنایت ها را مرتکب می شوند با انگیزه دینی مرتکب چنین جنایت هایی می شوند، یادآور شد: بی بصیرتی عامل اصلی چنین جنایت هایی است و این امر نشان دهنده خط نقاق دشمنان بین ملت های مسلمان است.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی بصیرت نباشد انسان بی گناه را به قتل می رسانند و این امر بر اثر جمود فکری است که به دلیل نداشتن بصیرت است، افزود: امروز شرایط ما شرایطی است که دشمنان اسلام، از انواع فشارها و حربه ها استفاده می کنند و لازم است که خواص برای بصیرت افزایی در جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمن با تمام فشارها و دستگاه های تبلیغاتی خود می خواهد که بصیرت مردم جامعه اسلامی و ارتباط مستحکم با دین و ولایت در جامعه کاهش یابد،  مردم ایران اسلامی تا کنون پای کار و پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده اند و امروز موازنه قدرت در دنیا به نفع جمهوری اسلامی پیش می رود.

 

 حجت الاسلام کریمی تبار  گفت:  دشمنان سختی ها، تحریم ها و فشارهای زیادی را بر مردم ما تحمیل کرده است، بودجه بسیار بالایی برای مبارزه با تشیع که یکی از بالاترین بودجه هایی است که نظام استکباری هزینه می کند برای مقابله با انقلاب اسلامی مصوب کرده و می کند،  چرا که کانون تشیع جمهوری اسلامی است، امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد، انقلاب اسلامی ما انقلاب نرم افزاری است و امروز می بینیم در قلب نیویورک برعلیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می شود که از تاثیرات انقلاب اسلامی است.

 

وی بیان کرد: آمریکا تلاش کرد برای داعش از ۷۰ کشور  جهان نیروی تکفیری جمع کند، دولت داعش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد، ۷ سال داعش تنها نبود  آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر قدس و دلارهای نفتی  مرتجعین منطقه  حامی آنها بود، اما اراده جمهوری اسلامی در برابر دنیای اینها قرار گرفت، مقام معظم رهبری فرمودند که باید بشار اسد بماند و ماند.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز آل سعود در باتلاق یمن زمین گیر شده و در حال غرق شدن است و از جمهوری اسلامی التماس می کند که نجاتش دهد،  میدان دار  جنگی که آنها توسط داعش آغاز کردند نیروهای مقاومت و انقلاب اسلامی شد، جمهوری اسلامی توانست دشمنی را که می خواست در تهران ناامنی ایجاد کند تا لب مرزهای اسرائیل به عقب براند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که آنها نمی توانند با نظام اسلامی درگیر شوند، جنایت اخیر  رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و شکنجه نمازگزاران روزه دار در مسجد الاقصی و قدس شریف  و تخریب خانه ها، به خاطر یهودی سازی فلسطین بوده است اما می بینیم که امروز غزه به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته است.

 

وی بیان کرد: غزه ۱۶ سال است که در محاصره کامل قرار دارد، ۴ بار  مورد هجمه سنگین رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و مقاومت کرده است، در این حملات اخیر برای اولین بار است که با این تحریم ها و محاصره، نیروهای مقاومت غزه از موشک نقطه زن استفاده می کنند و از گنبد پوشالی آهنین اسرائیل عبور کرده و موجی از وحشت را در میان صهیونیست ها ایجاد کرده است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: این قدرت ایران اسلامی است و از برکت انقلاب اسلامی این قدرت و مقاومت در درون امت اسلامی ایجاد شده است که امروز تاثیرات آن را می بینیم، امروز به برکت انقلاب اسلامی مجموعه نیروهای پراکنده مقاومت وحدت پیدا  کرده اند و  یک شرایط جدیدی برای اشغالگران به وجود آمده است که هم در داخل و هم در مرزهای خود با نیروهای مقاومت مواجه هستند.

 

وی تصریح کرد: بالاترین حامی آنها یعنی آمریکا امروز مجبور شده است که منطقه را ترک کند، رژیم اشغالگر قدس، بحران هایی داخلی و در دولت دارد و این فشارها جدی است و  امروز می بینیم که آزادهای جهان با مردم فلسطین همراه شده اند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، یادآور شد: دشمن سیر نزولی  خود را سپری می کند، دشمن از براندازی نظام اسلامی ناامید شده است اما جنگ نرم را علیه ملت ایران اسلامی به کار گرفته است و تمام توان خود را به کار گرفته اند، دشمن در رویارویی مستقیم تسلیم شد ولی به دنبال مذاکره است، ما خاطره خوش از مذاکره نداریم، از مذاکره سربازان خودباخته بی بصیرت امام علی(ع) در جنگ صفین تا برجام، همواره دشمن به دنبال ضربه زدن به امت اسلامی بوده است.

 

امام جمعه ایلام  با اشاره به اینکه برجام و بتن ریختن در قلب رآکتور اراک هنوز هم در کام غیرتمندان انقلاب بسیار تلخ است، گفت: در برجام، دشمن امتیازات خود را گرفت و در نهایت برجام را پاره کرد، همان دشمنی است که فرمانده سرافراز جبهه مقاومت و مرد تاریخ حاج قاسم سلمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساند، اما امروز هنوز هم برخی به دنیال مذاکره با این افراد هستند.

 

وی ابراز کرد: به گونه ای وانمود شد که برجام بزرگ ترین دستاورد قرن است اما با تاسف اعلام کردند که برجام ها در پیش است، دشمنان به دنبال کاهش و از بین بردن قدرت موشکی ما که از عزت و ناموس ما دفاع می کند، بودند در حال که برخی ها که مذاکره را بهترین کار می دانند از توان داخلی غفلت دارند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: دشمن به دنبال این است که مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند، چرا که می دانند کانونی که مقاومت را به پا داشته و در سراسر دنیا اسلام را رشد و ملت مظلومین را شکل می دهد،  قلب آن جمهوری اسلامی است و آن نیز به  آرای مردم منوط  است، باید مراقب باشیم که دشمن از پشت به ما خنجر نزند، اگر مشکلاتی داریم، این مشکلات درونی است ولی دشمن می خواهد با تبلیغات گسترده مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امید است با  بصیرت آزمون سنگین انتخابات را پشت سر بگذرانیم، افزود: برخی افراد در آستانه انتخابات به شورای نگهبان هجمه کرده اند، قانون اساس میثاق ملی کشور و شورای نگهبان پاسدار این قانون است و ظیفه قانونی خود را انجام می دهد، کسی که به شورای نگهبان توهین می کند معلوم است که قانون مدار نیست.

 

وی با بیان اینکه همانگونه که امام راحل فرمودند در هر حال باید پشتیبان ولایی فقیه باشیم که به مملکت ما آسیب نرسد، ابراز کرد: به طور قطع مردم ما بار دیگر با بصیرت در پای صندوق های رای حاضر می شوند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق، خاطرنشان کرد: مسئولان در رفع مشکلات باید پای کار باشند و مردم نیز با صرفه جویی و خودداری از اسراف در راستای استفاده بهینه از آب و برق با توجه در پیش بودن فصل گرما تلاش کنند.

 

امام جمعه ایلام در پایان بر رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا از سوی اقشار مختلف مردم تاکید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مذاکره انقلاب اسلامی انتخابات حجت الاسلام کریمی تبار پای صندوق های رای حاضر امام جمعه ایلام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران اسلامی پای صندوق جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

حتی ما نیروهای باسابقه و شناخته شده انقلاب و نظام که عمرمان را صرف خدمت به اسلام و تقویت آرمان‌های انقلابی و ترویج ارزش‌های دینی کرده‌ایم، اکنون به خاطر حاکم شدن فضای پرمغالطه بر جامعه که محصول قدرت گرفتن عناصر و جریان‌های افراطی است، چاره‌ای غیر از این نداریم که قبل از هر اظهارنظری، شهادتین سیاسی بر زبان و قلم جاری کنیم تا به بی‌دینی و ضدیت با انقلاب و نظام متهم نشویم. به همین دلیل اکنون که می‌خواهیم درباره گشت ارشاد اظهارنظر کنیم شهادت می‌دهیم مسلمان شیعه اثناعشری هستیم و به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی التزام عملی و زبانی و قلمی و قلبی داریم.

این اعتقاد شرعی‌مان را نیز اضافه می‌کنیم که حجاب، یک حکم الهی است و رعایت آن قطعاً به سلامت اخلاقی جامعه کمک می‌کند. این را هم قبول داریم که دشمن برای ترویج بی‌حجابی در ایران برنامه دارد و تمام ایرانیان غیور لازم است برای خنثی‌سازی این توطئه دشمن برنامه حساب ‌شده، معقول و منطقی داشته باشند.

اما حضرات مسئولین مطمئن باشند بدون بازگشت به اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی متبلور هستند، هیچ توفیقی برای اجرای احکام شرعی و مقررات قانونی مرتبط با شرع به دست نخواهند آورد.

علت، کاملاً روشن است و تعجب در اینست که حکمرانان ما چرا به موضوعاتی با اینهمه وضوح و بداهت توجه ندارند و عجیب‌تر اینکه بعد از اینهمه شکست در تلاش‌های مکرر در زمینه موضوعات مشخص باز هم به سراغ امتحان کردن همان روش می‌روند و از خیرخواهان دلسوز هم نمی‌پذیرند که این روش‌ها جواب نمی‌دهند و باید به مسیر صحیح بازگردند.

منظور کسانی که توصیه می‌کنند روش‌های تجربه شده و شکست ‌خورده را کنار بگذارید این نیست که حکمرانان از حکم شرعی و قانونی حجاب صرفنظر کنند و کشف حجاب را به رسمیت بشناسند. منظور اینست که مدیریت جامعه براساس سیاست‌هائی مبتنی باشد که مردم را به دین جذب کند و گرایش قلبی به انجام وظایف دینی و احکام الهی به وجود بیاورد.

عملکردها متأسفانه اکنون در جهت عکس آن چیزی است که باید باشد و همین نوع عملکرد است که میان مردم و مسئولین و حتی احکام دینی فاصله می‌اندازد.

مردم می‌گویند شما که به نام دین بر این کشور حکومت می‌کنید اگر بی‌عدالتی، تبعیض، مماشات با مفسدان، نادیده گرفتن اهانت به پیامبر و امیرالمؤمنین در موارد خاص، تکریم کسانی که تخلفشان در جابجائی اموال و زمین و باغ کاملاً محرز و دروغ بستنشان به امام زمان کاملاً مستند است، خواست دین است ما را با چنین دینی نسبتی نیست.

حکمرانان بپذیرند که فقط همین دو فقره اخیر مماشات با آن واعظ اهانت‌کننده و تکریم این امام جمعه موقت مرتبط با ماجرای باغ گل اُزگُل، میلیون‌ها نفر را نسبت به دین بدبین و در اعتمادشان به نظام تزلزل ایجاد کرد چون این برخوردهای حاکمیتی به نام دین صورت گرفته‌اند. اگر گزارش‌هائی برخلاف این واقعیت به حکمرانان رسیده، لازم است در گزارشگران تجدید نظر کنند و تردیدی به خودشان راه ندهند که این گزارشگران حتی اگر خودشان افراد صالحی هستند، از متن جامعه بی‌خبرند. در چنین وضعیتی چگونه فکر می‌کنند ازسرگرفتن مبارزه با بی‌حجابی جواب می‌دهد؟!

با عملکردی که ما داریم، دشمن برای اجرای برنامه‌هایش به هیچ تلاش و سرمایه‌گزاری و هزینه کردن و حتی تبلیغات نیازی ندارد. ما با کارهائی که می‌کنیم به صورت مجانی برنامه‌های دشمن را به دقیق‌ترین شکل به اجرا درمی‌آوریم.

برای خنثی کردن توطئه دشمن، این ما هستیم که باید در سیاست‌هایمان و عملکردهایمان تجدید نظر کنیم. اگر ما عدالت را بدون اغماض اجرا کنیم، تبعیض‌ها را کنار بزنیم، مفسدان را بطور یکسان به محاکمه بکشانیم، متخلفان را در هر مقام و لباس و جایگاهی که هستند به سزای تخلفشان برسانیم، بحران اقتصادی را ریشه‌کن نمائیم، مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم، آزادی‌های مشروع را تأمین نمائیم و حقوق قانونی مردم را به رسمیت بشناسیم، بدون اینکه نیازی به گشت ارشاد و بگیر و ببند باشد مردم احکام دین و قانون را داوطلبانه عمل می‌کنند، نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود و ریزش‌ها به رویش‌ها تبدیل می‌شوند. در غیر اینصورت، متأسفانه باز هم دین باید هزینه اشتباهات حکمرانان را بپردازد. چرا اینهمه از دین خرج می‌کنید؟ 

دیگر خبرها

  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام