Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز نشست فرهاد مجیدی در پایان دربی 95 اظهار داشت: باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری‌اش گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. موقعیت‌های ما خیلی از بهتر پرسپولیس بود. آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند. دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به استوری آذری جهرمی درباره ستاره‌های قهرمانی استقلال در آسیا گفت: همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌دانند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

وی درباره اینکه استقلال باز هم موقعیت‌های زیادی از دست داد و حریف به راحتی پیروز شد، گفت: واقعیت همین است، باید بگردم و مشکل تیم را پیدا کنم. متأسفانه پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرکز نداریم. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما استفاده نمی‌کنیم. پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد و به پیروزی دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا سیاوش یزدانی از ابتدای بازی عصبی بازی می‌کرد، گفت: من عصبانیتی از او ندیدم!

مجیدی در مورد علت بازی نکردن بابک مرادی در ترکیب استقلال یادآور شد: مرادی روز قبل از بازی با ذوب‌آهن از ناحیه عضله دوقلو پا دچار کشیدگی شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. این بازیکن دو سه روز با ما تمرین کرد، اما آمادگی صد درصد را نداشت.

وی درباره اینکه استقلال با شکست در دربی از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماند و چه برنامه‌ای برای ادامه فصل دارد، گفت: تمام تمرکز و نیروی‌مان را برای جام حذفی می‌گذاریم. چهارشنبه بازی مهمی با ذوب‌آهن داریم. شکست برابر پرسپولیس به شخصه برای من است، چرا که در دوران فوتبالم زیاد تجربه نکرده بودم. در جام حذفی با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که چرا برخی از بازیکنانش عصبی بازی می‌کردند، گفت: شرایط بازی به سود ما بود، اما برخلاف آن گل خوردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. شاید به این خاطر بازیکنان عصبانی بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند

محمدرضا زادمهر، درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند. بچه‌ها مصمم هستند که در شش بازی آخر نتیجه بگیرند و به لغزش استقلال امید دارند. یکی از قشنگی‌های فوتبال به همین است که تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد عملکرد خوب اوسمار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اوسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین موضوع را عنوان کرده است. یکی از خوبی‌های شخصیت اوسمار این است که به نیکی از همکاران قبلی خود یاد کرده و خط مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم‌فصل هم تیم نشاط و شادابی خاصی پیدا کرده است. اوسمار مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای است. همین که الان اوسمار اینجاست انتخاب گل محمدی بوده است؛ به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می‌کند. این برای فوتبال ما خوب است که تیم‌ها رقیب بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم دست خودشان است. استقلال اگر بازی‌ها را ببرد، قهرمان می‌شود و پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: من از وقتی که یادم هست بحث بر سر این است که این دو تیم خصوصی شوند. باید کارشناسی زیادی در این باره صورت بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی بوده و این کار هم نتیجه خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد
  • نکونام یک رکورد خاص را از دست داد!
  • بیرانوند باید بداند پرسپولیس مال او نیست
  • اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند