Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی پس از سه تساوی پیاپی دو بر دو، سرانجام در نخستین شهرآورد قرن جدید ، با یک گل برنده دربی شد، 

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از پربرخوردترین شهرآوردهای چندسال اخیر را سرخپوشان از رقیب سنتی بردند و به صدر جدول لیگ برتر تکیه زدند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال، نود و پنجمین دربی پایتخت در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل تیم پرسپولیس را عیسی آل‌کثیر در دقیقه 55 وارد دروازه استقلال کرد. این اولین پیروزی گل‌محمدی در قامت سرمربی در دربی است که به نوعی بردی نوبرانه برای او محسوب می‌شد.

در این دیدار برخوردها و اعتراض‌های شدیدی از سوی بازیکنان دو تیم انجام شد و در دقایق پایانی هم درگیری فیزیکی بین بازیکنان رخ داد. دربی 95 البته سرد پیگیری شد و فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد.

شرح گل:

گل پرسپولیس در دقیقه 55 توسط عیسی آل‌کثیر: شهریار مغانلو شوتی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که رشید مظاهری با دو ضرب مهار کردن توپ، موقعیت را به عیسی آل‌کثیر داد تا این بازیکن فرصت طلب دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیامک نعمتی (46 - فرشاد فرجی)، وحید امیری، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (46 - میلاد سرلک)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (82 - علی شجاعی) و عیسی آل‌کثیر (3+90 مهدی عبدی).

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند (60 - شیخ دیاباته)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی (90- محمد دانشگر)، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور (80 - داریوش شجاعیان)، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری (90 - آرمان رمضانی) و هرویه میلیچ (60 - فرشید اسماعیلی).

داور: محمدرضا اکبریان

نیمه اول
دقیقه 2: 
مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس و در درگیری با وحید امیری سرنگون شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 4: ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای محکم و غافلگیر کننده را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که حامد لک توپ را برگشت داد. روی توپ برگشتی مهدی قایدی توپ را به بیرون زد، هرچند داور مسابقه نیز آفساید اعلام کرده بود.

دقیقه 25: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 30: ارسلان مطهری بار دیگر به سمت دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که حامد لک موفق شد در دو مرحله توپ را مهار کند.

دقیقه 30: شهریار مغانلو به دلیل اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 46:
 مهدی قایدی توپی که از محوطه جریمه استقلال دور شده بود را در زمین پرسپولیس تصاحب کرد و در محوطه جریمه این تیم قصد داشت موقعیت گل ایجاد کند، اما حامد لک پاس در عرض او را قطع کرد تا این موقعیت برای آبی‌پوشان از دست برود.

دقیقه 51: وحید امیری به دلیل خطا روی مهدی مهدی‌پور با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 64: شیخ دیاباته در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: حامد لک، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: شهریار مغانلو ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را روانه دروازه استقلال کرد، اما توپ در میانه میدان با مسعود ریگی برخورد داشت و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 81: عیسی آل‌کثیر با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 82: کرنری برای استقلال به دست آمد که سیاوش یزدانی با ضربه سر تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفت، اما علی شجاعی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 89: سیاوش یزدانی با خطا روی احسان پهلوان و اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 دربی ۹۵ پرسپولیس استقلال شکست استقلال نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 دروازه استقلال شهریار مغانلو سمت دروازه عیسی آل کثیر محوطه جریمه مهدی قایدی کارت زرد حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال