Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@02:50:04 GMT

مرگ ۵ نفر در پی سقوط خودرو از اتوبان شهید بابایی تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۷۹۸

مرگ ۵ نفر در پی سقوط خودرو از اتوبان شهید بابایی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن پنج نفر در پی حادثه مرگبار در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:٠٧ دقیقه روز جمعه ٢۴ اردیبهشت یک مورد حادثه خودرویی در بزرگراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حاضر که اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ اس دی در حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود واژگون شده بود. خودرو کاملا له شده بود و سقف و بدنه خسارت بسیار زیادی دیده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه پنج نفر داخل خودرو محبوس شده بودند، اظهار کرد: ظاهر امر نشان می‌داد که این خودرو در مسیر بزرگراه شهید بابایی تردد می‌کرده که به دلایل نامشخصی پس از برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و سرنشینان که چهار مرد و یک خانم بودند را خارج کردند. بر اساس شواهد این افراد حدودا ٣٠ تا ۴٠ سال سن داشتند.

ملکی اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که هر پنج نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: خودرو با جرثقیل آتش نشانی از داخل کانال خارج شد و محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده خواهد شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو و کشف ۳۵ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • یک تصمیم جالب برای شکاندن شاخ ترافیک تهران | تقاطع های جدید شهر را نجات می دهند؟
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • یک تصمیم جالب برای شکاندن شاخ ترافیک تهران | تقاطع‌های جدید شهر را نجات می‌دهند؟
  • هشدار‌های ساده، اما مهم آتش‌نشانی برای سفر‌های نوروزی
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • لحظه نادر سقوط یک شیر نر به داخل آبشار (فیلم)
  • وضعیت ترافیکی امروز پایتخت/ ترافیک صبحگاهی روان در اتوبان‌های اصلی شهر
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان
  • برخورد کامیون با خودروی رانا در اتوبان بسیج حادثه آفرید + فیلم