Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:33:13 GMT

مرگ ۵ نفر در پی سقوط خودرو از اتوبان شهید بابایی تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۷۹۸

مرگ ۵ نفر در پی سقوط خودرو از اتوبان شهید بابایی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن پنج نفر در پی حادثه مرگبار در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:٠٧ دقیقه روز جمعه ٢۴ اردیبهشت یک مورد حادثه خودرویی در بزرگراه شهید یاسینی، زیر پل شهید بابایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حاضر که اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ اس دی در حاشیه جاده داخل کانال آبی که خشک بود واژگون شده بود. خودرو کاملا له شده بود و سقف و بدنه خسارت بسیار زیادی دیده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه پنج نفر داخل خودرو محبوس شده بودند، اظهار کرد: ظاهر امر نشان می‌داد که این خودرو در مسیر بزرگراه شهید بابایی تردد می‌کرده که به دلایل نامشخصی پس از برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه به پایین و حاشیه جاده یاسینی سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و سرنشینان که چهار مرد و یک خانم بودند را خارج کردند. بر اساس شواهد این افراد حدودا ٣٠ تا ۴٠ سال سن داشتند.

ملکی اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که هر پنج نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: خودرو با جرثقیل آتش نشانی از داخل کانال خارج شد و محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده خواهد شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها