Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک میهمان نیوکاسل بود و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.

تیم نیوکاسل با گل امیل کرافت در دقیقه ۲۵ از حریف پیش افتادند، اما سیتزین‌ها با گل‌های ژوائو کانسلو و فران تورس در دقایق ۳۹ و ۴۲ از حریف پیش افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوکاسل با گلزنی جولینتون در دقیقه ۷+۴۵ از روی نقطه پنالتی و جوزف ویلوک در دقیقه ۶۲ به بازی برگشت. فران تورس با گشودن دروازه میزبان در دقایق ۶۳ و ۶۶ و کامل کردن هت‌تریک خود، زمینه‌ساز پیروزی تیمش در این مسابقه بود.

شاگردان گواردیولا با این برد ۸۳ امتیازی شدند. نیوکاسل نیز با ۳۹ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انگلیس لیگ برتر فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!