Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:08:24 GMT

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۲۸۶

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

تیم فرش‌آرای مشهد در آخرین دیدار مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بیست و سوم اردیبهشت در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم سن ایچ ساوه بود که در پایان این مسابقه تیم فرش آرا با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید. با پایان مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال، تیم مس سونگون برای چهارمین مرتبه به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه به ترتیب دوم و سوم شدند. فرش آرا، کراپ الوند و مقاومت شهرداری البرز هم در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

برگزاری مسابقات کشوری دارت

رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای مشهد گفت: دومین دوره رقابتهای کشوری برخط دارت ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت برخط با حضور ۵۲ ورزشکار مرد و زن از ۱۵ استان به میزبانی مشهد برگزار شد. حجت الله اسدی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۲۷ ورزشکار زن و  ۲۵ ورزشکار مرد به صورت جداگانه با دستورالعمل و آئین نامه مشخص به رقابت پرداختند.

دعوت دختران والیبالیست مهاجر مقیم مشهد به تیم ملی افغانستان

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی افغانستان در تهران، که با همکاری فدراسیون والیبال ایران برگزار شد، پنج بازیکن از مشهد به این اردو دعوت شدند. جبار قوچان نژاد اظهار داشت: نرگس موسوی، فاطمه حیدری، رقیه محمدی، محدثه امیری و زهرا مرادی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی افغانستان هستند که زیر نظر باشگاه صلصال مشهد فعالیت می‌کردند.

برچسب‌ها مشهد فوتسال افغانستان والیبال اصفهان کراپ الوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فوتسال افغانستان مشهد فوتسال افغانستان والیبال اصفهان کراپ الوند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود