Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@06:58:11 GMT

اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت، از امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۴۱۲

اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت، از امروز

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: با پایان زمان لغو طرح ترافیک ازامروز(شنبه) طرح ترافیک در محدوده های اعلام شده، اعمال می شود.

با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح ترافیک از پنجم اردیبهشت لغو و تا پایان ماه رمضان تمدید شده بود.  

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: پایتخت طرح ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جلسه‌ای که با حضور شهردار منطقه ۵ و مدیران حوزه ترافیک برگزار شد، گفت: تصمیم گرفتیم طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی شهر تهران را از این منطقه آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی به صورت پایلوت از منطقه ۵ تهران آغاز شد، گفت: در ابتدا پیشنهاد حذف ۲۸ خط تاکسیرانی به دلایل نداشتن مسافر، همپوشانی با خطوط دیگر، هم مسیر بودن با مدهای دیگر حمل و نقل و… مطرح شد که پی از انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی با حذف ۸ خط تاکسیرانی در منطقه ۵ موافقت شد.

وی ادامه داد: پس از تأیید حذف این ۸ خط توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵، موضوع در کمیته حمل و نقل عمومی مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

مالکی در ادامه از اصلاح هندسی خروجی جنوب شرقی پایانه آزادی جهت روان‌سازی ترافیک پس از چندین سال خبر داد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی با همکاری شهرداران مناطق جهت بهبود سرویس رسانی برای شهروندان و تسهیل در فعالیت ناوگان تاکسیرانی اقدام به برگزاری جلسات در جهت رفع مشکلات و تکمیل امکانات ترافیکی و رفاهی پایانه‌های سطح شهر تهران می‌کند، افزود: به همین منظور با توجه به مشکلات تاکسیرانان پایانه آزادی در خروجی پایانه مذکور که به دلیل توقف خودروهای شخصی موجب ایجاد ترافیک سنگین می‌شد با هماهنگی شهردار منطقه ۵ و همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پیگیری‌های انجام شده توسط سازمان تاکسیرانی اقدام به اصلاح هندسی و نصب گاردریل در خروجی پایانه واقع در بزرگراه شهید لشگری اقدام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این اقدام مشکل چندین ساله پایانه آزادی را حل کرد، گفت: حل مشکل پایانه آزادی، رضایتمندی شهروندان، تاکسیرانان و رانندگان تاکسی را در پی داشت.

کد خبر 6083644

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • آوارگی مجدد هزاران فلسطینی به دلیل حمله قریب‌الوقوع صهیونیست‌ها به رفح