Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:27:04 GMT

میزبانی فینال اسکی چمن جهان به ایران رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۷۵۸

ایران میزبان فینال جام جهانی اسکی روی چمن شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با تصمیم فدراسیون بین‌المللی اسکی، ایران میزبان مرحله پایانی رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن در سال ۲۰۲۱ شد.

 نشست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون بین‌المللی اسکی با حضور بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی ورزش‌های زمستانی به صورت وبینار برگزار شد و در جریان این نشست با اکثریت آرا ایران به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات تابستان سال جاری در پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود و تاریخ دقیق برگزاری این رویداد در نشست‌های بعدی کمیته اسکی روی چمن فدراسیون بین‌المللی اسکی تعیین خواهد شد.

این مسابقات در دوره‌های گذشته در روزهای پایانی مردادماه و اوایل شهریور برگزار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 اسکی چمن دیزین شمشک میزبانی ایران نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 اسکی روی چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در نشستی صمیمانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های‌ شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی کرده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد. 

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد. 

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال 1403، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند. 

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف کرد و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • نوروزیان فینالیست شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد