Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادگاهی در فرانسه ممنوعیت اعلام شده از سوی پلیس این کشور در خصوص برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از برگزار کنندگان، ممنوعیت پلیس در خصوص اعتراضات حامیان فلسطین که قرار است امروز (شنبه) در پاریس برگزار شود، از سوی دادگاه فرانسه تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال آخرین حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پلیس پاریس روز پنج‌شنبه با صدور دستوری منع برگزاری تجمع در پایتخت فرانسه را در حمایت از مردم فلسطین صادر کرد.

وزیر کشور فرانسه در پیامی توئیتری اعلام کرد: من از رئیس پلیس پاریس خواسته‌ام که اعتراضات شنبه مرتبط با تنش‌های اخیر در خاورمیانه را ممنوع کند.

او با اشاره به اعتراضات در جریان جنگ قبلی غزه افزود: در سال ۲۰۱۴ اخلال جدی در نظم عمومی دیده شد، از روسای پلیس در سراسر فرانسه خواست که در برابر اعتراضات جدید احتیاط کنند.

حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی و پاسخ کوبنده نیرو‌های مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای اولین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهر‌های اشغالی رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه پلیس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم

منابع خبری از پایان حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تلاش برای بازداشت افرادی که احتمالاً مرتبط به این فرد مهاجم بوده‌اند.

ساعتی پیش یک خبرگزاری غربی از حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر داد.

رویترز در این باره گزارش داده بود که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • ممنوعیت راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در پاریس
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد