Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@06:16:32 GMT

شوک بزرگی که به تل‌آویو وارد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۹۱۷

آسمان برای صهیونیست‌ها  دیگر امن نیست! رقص موشک‌های حماس در آسمان تل‌آویو، خواب آشفته‌ای را برای نتانیاهو و همراهانش رقم‌زده است. حتی نزدیک‌ترین افراد به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس و یهودیان تندرو در سرزمین‌های اشغالی ، متفق‌القول هستند که محاسبات رژیم صهیونیستی بار دیگر غلط از آب درآمده است! در این خصوص نکاتی وجود دارد که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن‌ها گذشت: نخست اینکه موشک‌باران تل‌آویو و حتی مانور موشک‌های حماس در دورافتاده‌ترین نقاط سرزمین‌های اشغالی، به‌وضوح نشان داد که تصور صهیونیست‌ها از «توان نظامی حماس»، به‌مانند سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۰۹ اشتباه بوده است! البته ضریب و هزینه خطای اخیر صهیونیست‌ها به‌مراتب نسبت به جنگ‌های قبلی با حماس بیشتر بوده و متعاقبا، آینده سختی را برای اشغالگران رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که در صورت حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه و سرکوب متحصنین فلسطینی در صحن مسجدالاقصی، صدها موشک مقاومت آسمان سرزمین‌های اشغالی را به تسخیر خود درآورند. در این میان، سامانه گنبد آهنین نیز در مهار بسیاری از موشک‌ها و راکت‌ها ناکام ماند تا بر همگان اثبات شود که میان ادعای مقامات رژیم صهیونیستی و واقعیاتی که درصحنه می‌گذرد، چه شکاف بزرگی وجود دارد! 
نکته دوم اینکه بروز بحران و شورش داخلی در سرزمین‌های اشغالی، آن‌هم همزمان با نبرد موشکی حماس و رژیم صهیونیستی، بدترین خبر ممکن برای سران این رژیم جعلی محسوب می‌شود. اکنون مصادیق و نمادهای انتفاضه صرفا در حماس و حتی کرانه باختری خلاصه نمی‌شود! امروز صدای پای انتفاضه در «حیفا»،« یافا» و نقاطی شنیده می‌شود که تا قبل از آن، نشانه چندانی از مبارزه مؤثر با رژیم اشغالگر قدس در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. امروز صهیونیست‌ها هم درنبرد با مقاومت و هم در مدیریت آنچه«صحنه داخلی» خوانده می‌شود، مأیوس و سردرگم نشان می‌دهند. 
نکته سوم این‌که ضرب شست اخیر صهیونیست‌ها ، صرفابه معنای شکست نتانیاهو و کابینه متزلزل وی نیست.بدون شک از «بنی گانتز» گرفته تا «یائیر لاپید»،«نفتالی بنت» ، « آویگدور لیبرمن» و سایر سیاستمداران رژیم صهیونیستی در این شکست بزرگ و تاریخی، سهیم هستند. آنچه در جریان این نبرد به رخ دشمن صهیونیستی کشیده شد، به‌مراتب شدیدتر از آن چیزی است که استراتژیست ها و نظریه‌پردازان امنیتی در سازمان جاسوسی موساد تصور می‌کردند.اکنون اکثریت قریب به‌اتفاق تحلیلگران حوزه روابط بین‌المللی متفق‌القول هستند که آینده تاریک و سختی در انتظار تل‌آویو خواهد بود. از امروز رژیم اشغالگر قدس، حامیان غربی و مهره‌های عربی آن در منطقه دریافتند که «پاسخ مقاومت»معطوف به شهرک‌های صهیونیستی نیست، بلکه از صدر تا ذیل اراضی اشغالی در تیررس موشک‌های حماس قرار دارند. مقاومت فلسطین نه‌تنها توان بازدارندگی خود در منطقه را طی سال‌های اخیر تقویت کرده است، بلکه در عرصه نبرد مستقیم با صهیونیست‌ها نیز به انواع تاکتیک‌های مؤثر جنگی استناد می‌کند.بدون شک این نبرد به‌زودی با پیروزی مقاومت به پایان خواهد رسید.بدون شک«اسرائیل قبل از جنگ سال ۲۰۲۱» با «اسرائیل پس از جنگ سال ۲۰۲۱» متفاوت خواهد بود. تفاوتی که درک و هضم آن برای صهیونیست‌هایی که اکنون  بیش‌ازپیش در معرض تباهی و شکست  قرارگرفته‌اند دشوار و تلخ خواهد بود….

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موشک های حماس نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل تل آویو سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی صهیونیست ها تل آویو موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر‌ها از عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی و زخمی شدن دو نفر حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان اورژانس رژیم اشغالگر هم زخمی شدن دو نفر را در این عملیات تأیید کرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از حضور گسترده نیرو‌های امنیتی و پلیس و ضبط سلاح کارلو در محل حادثه خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس اسرائیل اعلام کرد دو نفر را به اتهام انجام عملیات زیرگیری با خودرو در دو محل نزدیک به هم در قدس اشغالی تحت تعقیب قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ادعای صهیونیست‌ها در حالی است که برخی منابع محلی اعلام کردند عاملان این عملیات دو نفر بوده و به سلامت محل عملیات را ترک کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این حمله ساعاتی قبل از شروع عید پسح انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • حمله مقاومت به ایلات اشغالی