Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: بعد از صحبت روز سه شنبه که رهبری، گفتند کسانی که فکر می کنند می توانند مشکلات کشور را حل کنند به صحنه بیایند تصمیم گرفتم به صحنه انتخابات بیایم.

به گزارش برنا، علی لاریجانی، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400، برای پاسخ به سوال خبرنگاران در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی گفت: مسِئله مهم ایجاد وفاق است که در نبود آن توسعه فراهم نمی شود و ثبات و آرامش برای زندگی مردم فراهم نمی شود. موضوع مهم دیگر مسایل بین المللی و منطقه ای  بوده که طولانی شدن آن به زندگی مردم لطمه می زند.

لاریجانی اظهار کرد: با کسی رایزنی نداشتم. احساس کردم شرایط ایران، به نحوی است که کسانیکه در این مسیر قرار دارند نمی توانند مشکل اصلی کشور را سامان دهند. بعد از صحبت روز سه شنبه که رهبری، گفتند کسانی که فکر می کنند می توانند مشکلات کشور را حل کنند  به صحنه بیایند تصمیم گرفتم به صحنه انتخابات بیایم

لاریجانی تاکید کرد: دولت من ربطی به دولت هاشمی و روحانی ندارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت کشور مشکلات انتخابات انتخابات انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است