Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:16:40 GMT

گواردیولا: اشتباهات بازیکنان سیتی طبیعی بود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۲۷۶

گواردیولا: اشتباهات بازیکنان سیتی طبیعی بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اشتباهات بازیکنانش در مقابل نیوکاسل را طبیعی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده بود، دیشب در دیداری تماشایی با نتیجه 3-4 موفق به غلبه بر نیوکاسل شد. فران تورس، وینگر جوان سیتی در این دیدار هت تریک کرد و پپ گواردیولا در پایان مسابقه به تمجید از عملکرد این بازیکن 20 ساله پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا گفت: "ما خوشحال هستیم، البته در دیدار مقابل نیوکاسل مرتکب اشتباهاتی هم شدیم، اما سیتی قهرمان شده و بازیکنان در روزهای اخیر کمی حواس پرت شده اند. در چند روز اخیر متوجه این موضوع بودیم، اما بازیکنان از دقیقه یک تا 90 روحیه تیمی خود را حفظ کردند. دو پنالتی دادیم و از این حیث ما باید بهتر عمل کنیم. البته این موارد طبیعی است . من می دانستم که ممکن است چنین اتفاقاتی رخ بدهد. ما جشن گرفته و برای رویارویی با برایتون آماده می شویم، من اطمینان دارم که در این دیدار تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

 

 

هت تریک فران تورس؟ او می تواند به عنوان بازیکن شماره 9 بازی کند و ما از تورس در این نقش استفاده خواهیم کرد، در این دیدار نیز این اتفاق رخ داد و تورس بسیار درخشان بازی کرد.

 

استفادن از فران تورس به جای سرخیو آگوئرو؟ من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، شاید ما یک مهاجم بخریم و شاید هم نه. من می توانم از تورس در سمت چپ، راست و در پست مهاجم نوک استفاده کنم. فصل خیلی طولانی است و نمی توان فقط به 11 بازیکن داد. حتی اگر بهترین مهاجم را هم جذب کنیم، او نمی تواند در تمام بازی های سیتی در ترکیب ثابت قرار بگیرد."

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ضربه آزاد کول پالمر در دقیقه ۵۶ به شکل خطرناکی از کنار دروازه منچستر سیتی به بیرون رفت. داور ضربه دروازه اعلام کرد اما یک مشکل وجود داشت، توپ به جک گریلیش برخورد کرده بود و سپس راهی اوت شده بود.

بازی برای دقایقی تحت تاثیر اعتراض بازیکنان چلسی و مائوریسیو پوچتینو بود اما آنها کرنر نمی‌خواستند. توپ به دست جک گریلیش خورده بود. بله، آنها یک پنالتی می‌خواستند.

چلسی در این فصل پنالتی‌های زیادی به‌دست آورده و کول پالمر که پنالتی‌زن قهاری است، توانسته ۹ بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. آنها چندین بار در برابر اشتفان اورتگا در گلزنی ناکام بودند اما یک پنالتی می‌توانست قفل دروازه سیتی را باز کند.

وقت VAR بود. مایکل اولیور، داور بازی، صحنه را با کمک داوران ویدئویی بررسی کرد. ومبلی در سکوت بود و هواداران هر دو تیم به علاوه بازیکنان، به اولیور خیره شده بود.

بالاخره پس از چند ثانیه صحبت با اتاق وی‌اِی‌آر، تصمیم گرفته شد. خبری از پنالتی نیست و بازی از همان مقابل دروازه ادامه پیدا می‌کند. این بار بازیکنان چلسی و پوچتینو واکنش کمتری داشتند و به بازی ادامه دادند اما اگر می‌دانستند که برناردو سیلوا قرار است در دقایق پایانی دروازه پتروویچ را باز کند و آنها دیگر نمی‌توانند به موقعیتی عالی برسند، قطعا داور را رها نمی‌کردند.

چلسی با گل سیلوا در نیمه‌نهایی جام حذفی مغلوب منچستر سیتی شد و از اف‌ای کاپ کنار رفت. اعتراض به این پنالتی دیگر فایده‌ای برای آبی‌ها ندارد. داوران انگلیسی این فصل بارها مرتکب اشتباه شده‌اند و این صحنه هم می‌تواند در کنار دیگر اشتباهات قرار بگیرد.

آبی‌ها الان فقط لیگ برتر را دارند. پیروزی در دیدارهای باقیمانده می‌تواند آنها را به سهمیه لیگ کنفرانس و یا حتی لیگ اروپا برساند.

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها