Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:02:54 GMT

بازگشت 21 داوطلب رد صلاحیت شده آملی به میدان انتخابات شورا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۴۷۷

بازگشت 21 داوطلب رد صلاحیت شده آملی به میدان انتخابات شورا

علیرضا شریعت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل از بازگشت ۲۱ داوطلب ردصلاحیت شده شورای شهر در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از بررسی اعتراض احراز نشدن صلاحیت ۷۵ نفر از داوطلبان شورای‌های شهرستان آمل، تعداد ۲۲ کاندیدا تأیید صلاحیت شدند.

وی با اعلام اینکه ۱۴ نفر از ۲۹ کاندیدای معترض رد صلاحیت تأیید شده و به میدان رقابت بازگشتند، گفت: در شهر بابکان از تعداد ۱۰ نفر معترض دو نفر تأیید صلاحیت شدند همچنین در شهر دابودشت از ۹ نفر معترض یک نفر و در شهر گزنک از بین پنج کاندیدای معترض نیز یک نفر به میدان رقابت بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود: در شهر امامزاده عبدالله نیز سه نفر به احراز  نشدن صلاحیت خود اعتراض داشتند که پس از بررسی‌های لازم یک نفر توانست صلاحیت خود را تأیید کند.

این مسؤول در پایان گفت: کاندیداهایی که دوباره به نتیجه احراز صلاحی اعتراض دارند می‌توانند یک بار دیگر برابر با تبصره چهار ماده ۶۳ از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت در هیأت مرکزی اعتراض خود را مطرح کنند و منتظر اعلام نتیجه باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد