Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:58:43 GMT

ستاد مردمی دفاع از قدس اعلام موجودیت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۴۹۶

ستاد مردمی دفاع از قدس اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تحولات اخیر فلسطین و در سالگرد تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی «ستاد مردمی دفاع از قدس» توسط جمعی از فعالان ایرانی حوزه فلسطین، افتتاح شد.
علیرضا اسکندری، دبیر حرکت مردمی اقصانا با اعلام این خبر گفت: بسیاری از علاقمندان و فعالان مسئله فلسطین در شرایط کنونی به دنبال انجام اقدامی موثر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما معمولا یا نمی دانند چه نوع اقدامی باید انجام داد و یا اقدامات شان بازتاب مناسبی در فضای اجتماعی پیدا نمی کند. در واقع هدف اصلی از ایجاد این ستاد رفع این نقیصه تا حد ممکن است.

لارم به ذکر است که خدمات این ستاد که در محل دفتر اتحادیه بین المللی امت واحده در تهران تشکیل شده عبارتند از:

1)ایجاد بانک محتوایی برای فعالان فلسطین
2)تشکیل مرکز خبری برای ارتباط گیری با رسانه ها و انتشار اخبار اصلی حوزه فلسطین
3)معرفی مبلغان مسلط به حوزه فلسطین به نهادها و گروه ها
4)ارائه ایده های عملی در حوزه کنشگری به گروه ها و نهادها و مشاوره برای به انجام رسیدن آن
5)مطالبه گری
6)بازتاب فعالیت های مردمی بصورت گسترده

مخاطبان می‌توانند برای بهره مندی از خدمات این ستاد از با شماره 66484675 تماس گرفته و یا به صفحه مجازی @paldeeper مراجعه نمایند.

کد خبر 5212054 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه بین المللی امت واحده مقاومت فلسطین فلسطین بیت المقدس تجدید چاپ تازه های نشر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران محمدرضا باطنی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی درگذشت چهره ها پیام تسلیت فلسطین ترجمه علوم انسانی نشر افکار ادبیات داستانی کتاب و کتابخوانی مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: دانش‌آموزان با واریز ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه در پویش دانش‌آموزی مدارس استان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد شرکت کردند و باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم و امروز زندانی مذکور آزاد شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل افزود: تا فرا رسیدن دهه کرامت امسال، هفت زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان اردبیل آزاد خواهند شد.

به گفته او، در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه در زندان‌های استان هستند و امیدواریم با کمک مردم نیکوکار استان زمینه آزادی آنها نیز فراهم شود.

محبوی افزود: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان نیکوکار و سخاوتمند است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل تصریح کرد: ۳۴۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سال ۱۴۰۲ با کمک این ستاد و خیرین، مشاوره مددکاران و همت روسای زندان‌ها، اندرزگاه‌ها و کارکنان اجرای احکام دادگستری‌ها آزاد شده‌اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان