Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:00:09 GMT

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۵۶۲

سرعت غیرمجاز علت مرگ ۵ عضو یک خانواده + تصاویر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک دستگاه پژو ۲۰۶ به دلیل سرعت غیر مجاز از روی پل شهید بابایی به پایین سقوط کرد و پنج عضو یک خانواده به کام مرگ فرو رفتند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ احسان مؤمنی درباره جزئیات واژگونی مرگبار پژو 206 در شرق تهران، اظهار کرد: در ساعت 23:20 شب گذشته، یک دستگاه پژو 206 در مسیر بزرگراه شهید بابایی به شرق ـ یاسینی، به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از راه منحرف شده و به شدت با گاردریلهای کناری بزرگراه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سرعت این وسیله‌نقلیه به حدی بود که چهار شاخه گاردریل را از جای کنده و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانست خودروی وی را از واژگونی نجات دهد و این 206 پس از این برخورد از سطح  سواره‌رو بزرگراه بابایی به پایین سقوط کرد.

وی با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی‌احتیاطی باعث شد پژو 206  به در حالت واژگون شده به پایین سقوط کرده و به کانال آب محور شهید یاسینی به جنوب افتاده و در نهایت متوقف شده بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه و در اثر شدت ضربه راننده 30 ساله و چهار سرنشین این خودرو  که یکی از آنها خانم بود، در دم فوت کردند.

مؤمنی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اظهار تأسف از بروز این حادثه و همدردی با خانواده‌های این عزیزان از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد و از انجام اعمال و حرکاتی که باعث حواس پرتی می‌شود خودداری کنند.

برق‌گرفتگی مرگبار مرد میانسال حین راه‌اندازی کولر+ تصاویرتصادف مرگبار پرشیا با تیر چراغ برق در بزرگراه آبشناسان+ فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث راهور پلیس حوادث راهور پلیس پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای 250 سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند. 

کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور