Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: درباره نامزدهای دیگر اظهارنظر نمی کنم بعد از اعلام اسامی نامزدهای نهایی درباره گزینه ها صحبت خواهیم کرد.

به گزارش برنا، محسن هاشمی رفسنجانی، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400، در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه ملت ایران جنگ اقتصادی سختی را تحمل کردند اما با همه فشارها امیدهایی برای پایان تحریم ایجاد شده است زیرا تحریم کنندگان به شکست فشار حداکثری اعتراف کردند و باید گفت این وضعیت به اتمام جنگ تحمیلی شباهت دارد با این تفاوت که ما در حوزه های دیگر وضعیت بهتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در دوران آیت الله هاشمی با شعار سازندگی بسیاری از مشکلات حل شد و این روند در مقطع فعلی نیز امکانپذیر است. برنامه ما با عنوان دولت رفاه و عدالت طراحی شده است و من فکر می کنم باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشیم تا بتوانیم در کوتاه مدت مشکلات را برطرف کنیم و به رشد لازم برسیم، در این راستا باید رانت زدایی و برقراری عدالت را در اولویت خود قرار دهیم.

هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون ائتلاف اصلاح طلبان و ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات گفت: ما نسبت به انتخاب گزینه اصلح بعد از تایید صلاحیت ها اقدام می کنیم.

او درباره کناره گیری به نفع جهانگیری اظهارکرد: من با وی رایزنی داشتم و به من گفتند ثبت نام کنید.

هاشمی با بیان اینکه از نظر شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت ها تبعیت خواهیم کرد، گفت: بنده به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو فعالیت سیاسی خود را انجام می دهم. درباره نامزدهای دیگر اظهارنظر نمی کنم بعد از اعلام اسامی نامزدهای نهایی درباره گزینه ها صحبت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ملت ایران جنگ تحمیلی آیت الله هاشمی دولت مشکلات رشد اصلاح طلبان علی لاریجانی انتخابات شورای نگهبان انتخابات انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!

حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است، چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی ۲۷ ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بار‌ها تکرار کرده که نظرش عوض نشده، اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم