Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:00:39 GMT

جشن گلریزان گامی برای تحقق اهداف ستاد دیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۵۷۸

جشن گلریزان گامی برای تحقق اهداف ستاد دیه است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: برگزاری جشن گلریزان گامی برای کمک به تحقق اهداف آرمانی ستاد مردمی دیه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند است.

گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، یحیی نظری فرماندار شهرستان سنندج در مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از رؤسای اتحادیه‌های نوع دوست سنندج برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد گفت: بی‌سرپرست بودن خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی اظهار کرد: حضور زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌ها منجر به ایجاد آسیب‌های اجتماعی میان زندانیان جرائم غیرعمد خواهد شد.

 

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه باید کمک کرد تا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند، افزود: باید با کمک خیرین و مردم نیک‌اندیش زمینه آزادی آنها مهیا شود.

 

نظری هدف از برگزاری جشن گلریزان را کمک به تحقق اهداف آرمانی ستاد مردمی دیه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند عنوان کرد.

 

وی اعلام کرد: یاری رساندن به نیازمندان وظیفه انسانی ما است و باید دانست که کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باقیات‌الصالحات است.

 

فرماندار سنندج بیان کرد: کمک‌های انسان دوستانه و توجه به تبعات بی‌سرپرست بودن خانواده‌های زندانیان به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

 

مدیرکل زندان‌های کردستان با قدردانی از دعوت فرماندار سنندج و حضور خیرین استان،  آمار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سال گذشته و مبالغ جمع‌آوری شده با مشارکت همه جانبه خیرین نوع دوست را اعلام کرد.

 

مراد فتحی بیان کرد: جامعه زندان شامل دو قشر است جرائم عمد و غیر عمد، که در برگزاری مراسم‌های گلریزان بحث اصلی کمک به زندانیان غیر عمد و غیر بزهکار است.

 

وی اظهار کرد: خانواده زندانی در جامعه، شرایط سختی را تجربه  می‌کنند و باید کمک حال این افراد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: عید فطر برای همه جامعه است چه بهتر که در این عید بزرگ معنوی با مشارکت‌های انسانی خیرین این شادی را بین خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان نیز تقسیم کنیم.

 

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن گلریزان ستاد دیه کردستان آزادی زندانیان جرائم غیر زندانیان جرائم غیر عمد زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند