Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: دیروز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین از طریق هیات عالی نظارت استان به فرمانداری‌ها ابلاغ شد و در مجموع حدود ۲۰۰ نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.

نورمحمد فردی در گفت‌وگو با  ایسنا با اشاره به اینکه اعتراضات داوطلبین شوراهای شهر و روستا توسط هیات عالی انتخابات شوراهای اسلامی البرز بررسی شده، اظهار کرد: برای شوراهای شهر استان در مجموع ۱۹۱۹ نفر داوطلب ثبت نام کرده بودند که صلاحیت برخی از آنها بعد از بررسی هیات اجرایی و نظارت رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبین رد صلاحیت شده ۱۰ روز فرصت داشتند تا اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان اعلام کنند تا وضعیت آنها مجددا بررسی شود.

وی توضیح داد: دیروز نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین از طریق هیات عالی نظارت استان به فرمانداری‌ها ابلاغ شد و در مجموع حدود ۲۰۰ نفر به تایید صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستای استان اضافه شده است.

این مسئول اضافه کرد: کسانی که از طریق این هیات هم رد صلاحیت شده‌اند چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را از طریق فرمانداری‌ها به هیات نظارت مرکزی کشور اعلام کنند.

فردی گفت: این هیات نیز در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۱۰ روز و در شهرهای کمتر از این جمعیت هم پنج روز فرصت دارد تا اعتراضات را بررسی کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر داوطلبین شوراهای روستای استان تایید صلاحیت شده‌اند، گفت: در مجموع ۲۱۴۷ نفر از ۲۵۰ روستای استان برای شرکت در شوراهای روستا ثبت نام کرده‌اند که ۹۶.۵ درصد آنها تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: نتیجه نهایی بررسی رد صلاحیت شدگان شوراهای شهر و روستا نهایتا تا ۱۵ خرداد اعلام می‌شود.

فردی تاکید کرد: اقدامات لازم برای تامین امنیت انتخابات در استان صورت گرفته و امیدواریم مردم با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین سلامت انتخابات نباشند، اضافه کرد: انتخابات در ایران امری زینتی نیست و از هر رای مردم صیانت خواهد شد.

وی گفت: داوطلبین باید در هفت روزی که امکان تبلیغ و اطلاع رسانی دارند، اهداف و برنامه های خود را شفاف سازی کنند تا مردم بتوانند به شایسته ترین افراد رای دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ستاد انتخابات استان البرز صلاحیت شدگان شوراهای شهر شوراهای شهر تایید صلاحیت روستای استان صلاحیت شده هیات عالی رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم