Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی خدابنده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل اهمیت فراوانی که نمرات ۲ پایه‌های نهم و دوازدهم در آینده و سرنوشت دانش آموزان دارد ستاد ملی کرونا تصمیم به برگزاری حضوری امتحانات این پایه ها گرفته است و درخواست ما از خانواده‌ها نیز این است و در این خصوص همکاری لازم را هم با دانش‌آموزان و هم با معلمان و مدیران مدارس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شمار حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی در این بخش نسبت به پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:سوالات امتحانات نهایی بر اساس آموزش‌های مجازی طراحی خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند بر اساس تلاش خود نمرات خوبی کسب کنند.

خدابنده افزود: بر همین اساس ۴٣٠ حوزه برگزاری امتحانات نهایی و ۱۵ حوزه تصحیح اوراق امتحانی در پایه دوازدهم آماده برگزاری امتحانات خردادماه سال ١۴٠٠ هستند.

وی ادامه داد: حفظ سلامت معلمان و دانش‌آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش است لذا در این چارچوب همه امکانات و تلاشها به کار گرفته شده است تا کمترین مشکلی در این بخش وجود نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استفاده از ماسک بهداشتی برای دانش‌آموزان و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی الزامی است همچنین آوردن کیف، موبایل، کتاب و وسایل اضافی به حوزه های امتحانی ممنوع است.

خدابنده افزود: بازه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم ۲۷ اردیبهشت تا ٢۴ خرداد ماه سال جاری خواهد بود و امتحانات هماهنگ پایه نهم نیز در بازه زمانی ٢٩ اردیبهشت تا ١٩ خردادماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ارزشیابی دانش آموزان در دوره ابتدایی نیز در قالب اطلاعات و شواهد جمع‌آوری شده مطابق با اهداف برنامه درسی مصوب هر درس در طول سال تحصیلی و برگزاری آزمون‌های عملکردی توسط معلم و نظارت مدیر مدرسه به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی تا دهم خرداد ماه فرصت دارند نتایج ارزشیابی‌های کیفی توصیفی را ثبت کنند.

۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور معادل یک میلیون و ۳۳۰ هزار دانش‌آموز در استان 6 میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی حضور دارند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا مشهد وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا مشهد مدارس ویروس کرونا مشهد وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور برگزاری امتحانات امتحانات نهایی آموزش و پرورش خراسان رضوی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری