Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۲/۲۵؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس ۱-۰ استقلال / صدرنشینی دلچسب با فتح دربی

تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید. گل عیسی آل کثیر به طور کامل استقلال را از بازی قهرمانی خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پرسپولیس و سپاهان دوشادوش هم با ۴۵ امتیاز در رده های اول و دوم جدول هستند و همین پیروزی یک بر صفر هم برای آنکه پرسپولیس صدرجدول را با یک تفاضل گل بهتر از سپاهان پس بگیرد، کفایت کرد.

روش اتخاذ شده از سوی فرهاد مجیدی برای استقلال جواب نداد. شاید فرهاد فکر می کرد بازی با سه مدافع و بازگشت به دوره استراماچونی برای استقلال خوشایند و نجات بخش باشد اما این استراتژی پاسخگو نبود و تعویض های فرهاد هم که بعد از گل پرسپولیس، احساسی به نظر می رسید، هیچ کمکی به استقلال نکرد. مقابل یک مربی خوش فکر مثل گل محمدی که مربی تاکتیک شناس و فنی نظیر مطهری کنار دستش است، نمی توان با سانترهای بلند و علی اصغری نتیجه را برگرداند! تجربه ای که برای فرهاد به قیمتی گزاف به دست آمد.

نساجی ۱-۰ فولاد / شاهکار نساجی با سوپرگل زامهران

شاکردان ساکت الهامی در این بازی خیلی زود با سوپرگل زامهران به برتری دست یافتند. نساجی چی ها با کسب این سه امتیاز به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار شدند. شاگردان جواد نکونام هم که در جنگ کسب سهمیه هستند با این شکست و با توجه به برد آلومینیوم، به یک رده پایین تر سقوط کردند و راه سختی برای کسب سهمیه آسیایی دارند.

آلومینیوم اراک ۱-۰ پدیده / پیشروی تیم منصوریان ادامه دارد

آلومینیوم اراک و پدیده از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۱ بر ۰ آلومینیوم اراک به پایان رسید.

تراکتور ۱-۱ نفت آبادان؛ خطیبی در آخرین دقایق پیروزی را از دست داد

تراکتور و نفت آبادان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. تک گل تراکتور را محمد قادری در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند و برای نفت نیز طالب ریکانی در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

به گزارش طرفداری؛ تراکتور با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و صنعت نفت نیز ۲۶ امتیازی شد.

نیوکاسل ۳-۴ منچسترسیتی؛ طوری که یک تیم باید در زمین قهرمانی اش را جشن بگیرد!

منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس در دیداری تشریفاتی مهمان نیوکاسل بود. در شبی که کارسون برای نخستین بار درون دروازه منچسترسیتی قرار گرفت و از قضا یک  پنالتی هم مهار کرد، فران تورس در نقش قهرمان ظاهر شد و منچسترسیتی در نخستین بازی خود پس از مسجل شدن عنوان قهرمانی، یک پیروزی هیجان انگیز به دست آورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک

جزئیات واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان به ۶ بانک با درصدهای مختلف واگذار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و امروز در جلسه‌ای صلاحیت خریداران این دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه تأییدصلاحیت خریداران سرخابی‌/امروز؛اعلام‌ نهایی

در هفته‌های اخیر اختلاف‌ نظرهایی درباره تعداد بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس و سهام هر یک از خریداران وجود داشت اما در نهایت قرار شد 6 بانک سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس باشند و این موضوع رسمی و نهایی شده است.

بانک شهر 30 درصد، بانک‌های تجارت و ملت 20 درصد و بانک‌های صادرات، اقتصاد نوین و رفاه هر کدام 5 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری خواهند کرد تا به این ترتیب 85 درصد از سهام سرخ‌های پایتخت در روز دوشنبه هفته جاری به این بانک‌ها واگذار شود. 10 درصد سهام باشگاه نیز پیش از این از طریق فرابورس به هواداران واگذار شده بود.

باشگاه استقلال نیز قرار است به هلدینگ خلیج‌ فارس و پتروشیمی‌های زیر مجموعه این هلدینگ واگذار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک