Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوسن طوفانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات همزمان با تعطیلی سالن‌های ورزشی در سراسر کشور به خاطر شیوع موج چهارم کرونا در ۲ مرحله با استقبال خوب ورزشکاران استان مرکزی به صورت ضربات «والی فورهند» و «یک هند» در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری رقابت‌ها در بستر فضای مجازی، علاوه بر شناخت نفرات برتر، ایجاد تحرک و نشاط و زدودن رخوت و سستی میان دختران جوان را در شرایط کرونایی، دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی، خاطر نشان کرد: پس از انجام ۲ مرحله رقابت بین شرکت کنندگان در نهایت، عسل محمدی با ۷۱ ضربه مقام نخست را کسب کرد. آیدا قانعی با ۷۰ ضربه نایب قهرمان شد. فتانه فراهانی با ۶۵ ضربه در جایگاه سوم ایستاد و هلیا نعیمی با ۶۳ ضربه و محیا صباغی با ۶۱ ضربه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

به گفته رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی، شیوا تجویدی مسؤول کمیته مسابقات این هیأت، بر رقابت‌ها نظارت داشت.

کد خبر 5212130

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک جام رمضان ورزش اسکواش ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 آمار کرونا بوشهر کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان اردبیل گرگان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا دوشنبه ۶ فروردین در بیشکک قرقیزستان پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان موفق به کسب دومین پیروزی خود شدند.   دختران آیس هاکی ایران مقابل قرقیزستانِ میزبان ۶ بر صفر به برتری رسیدند.   نمایندگان کشورمان پیش از این مقابل امارات با نتیجه ۱۶ بر صفر به پیروزی رسیده بودند.   دختران هاکی روی یخ کشورمان در ادامه این رقابت‌ها جمعه با هند و شنبه با فیلیپین رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان + فیلم