Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ رحمان اسپیدکار رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت : از ابتدای شروع طرح محدودیت‌های تردد در امسال به ۱۶ هزار و ۸۱۱ نفر از رانندگان تذکر لسانی داده شده است.

بیشتر بخوانید 

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی با ۹ فقره سرقت در اسفراین

او با اشاره به اینکه در طرح محدودیت‌های تردد شبانه نیز برای ۱۱ هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو قبض جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است، افزود: تعداد ۳۱۵ دستگاه خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه در این مدت برای ۴۸۲ دستگاه خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی صادر شده است، تصریح کرد: در مجموع در طول این مدت ۱۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه خودرو جریمه شده اند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۹ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال قبض جریمه برای خودرو‌های متخلف صادر شده است، یاد آور شد: با شروع طرح محدودیت‌های تردد در سال جاری تعداد ۵ هزار و ۴۳۲ دستگاه خودرو از استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پلیس راهور خراسان شمالی دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی