Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون خودرویی در ۳ پایگاه برای سالمندان رده سنی بالای ۷۵ سال در مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قلیان قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تزریق واکسیناسیون خودرویی برای تمامی گروه‌های سنی در مشهد آغاز شده است که در گام نخست ویژه گروه سنی ۸۰ سال به بالا است و از روزهای آینده برای گروه سنی ۷۵ سال به بالا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین به شبکه‌های بهداشت و درمان پیشنهاد شده است همانند مشهد پایگاه خودرویی راه‌اندازی شود و این برنامه برای شهرهای قوچان، کاشمر و تایباد و دیگر شهرهای پرمخاطب نیاز است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: آمادگی داریم در صورت نیاز و درخواست مردم حتی بیشتر از ۴ پایگاه را در مشهد دایر کنیم و آمادگی خود را به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم و در صورت نیاز مخاطب، تعداد پایگاه‌ها افزایش خواهد داشت.

قلیان بیان کرد: ساعت فعالیت پایگاه تزریق واکسیناسیون خودرویی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ است و در صورت نیاز تمدید ۱ تا ۲ ساعته‌ی زمان تزریق را در برخی از روزها خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور

حمیدرضا علیزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: عمق سوختگی در سه نوع است، درجه یک که سوختگی تماسی و بدون نیاز به پانسمان است، در سوختگی‌های درجه ۲ در دو گونه طبقه بندی می‌شود و سوختگی‌های درجه ۳ که نیاز به جراحی دارد و پانسمان‌های ویژه برای درمان بیماران استفاده می‌شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره پانسمان سوختگی گفت: در ۱۴ روز اول سوختگی مرحله حاد، پانسمان‌های ویژه استفاده می‌شود، سپس مرحله تحت حاد است و در ادامه، سوختگی‌های مزمن که دچار چسبندگی هستند از انواع مختلف دیگر پانسمان‌ها استفاده می‌کنند.

حمیدرضا علیزاده افزود: استفاده از پانسمان پرده جنینی که موجب کاهش سطح سوختگی عوارض آن و طول مدت درمان برای کودکان در بیمارستان شهید مطهری تهران می شود، نتایج موفقی به همراه داشته است.

این فوق تخصص زیبایی گفت: پانسمان‌ها بر اساس میزان جذب آب و بر اساس نیاز بیمار تجویز می‌شود که انواع مختلفی دارد.

حمیدرضا علیزاده گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش برای افزایش تخت‌های سوختگی در کشور انجام شده است و تغییر تعرفه‌های درمان سوختگی در کنار افزایش تخت‌های سوختگی در معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره سوختگی در شهر رشت مرکز استان گیلان گفت: از این پس، همایش سوختگی هر سال در یکی از مراکز فعال استانی در زمینه درمان سوختگی برگزار خواهد شد.

دکتر علیزاده افزود: مقالات این همایش با اولویت نوآوری و محصول محور ارزیابی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور