Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@20:50:58 GMT

خانه‌ های نقلی ارزان قیمت تهران کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۱۰۳

خانه‌ های نقلی ارزان قیمت تهران کجاست؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ متوسط قیمت مسکن در تهران در طول فروردین ماه سال جاری تقریبا به متری 30میلیون تومان رسید؛ این بدین معناست که برای خرید یک واحد نقلی 40متری با قیمتی نزدیک به متوسط قیمت مسکن در تهران تقریبا باید یک میلیارد و 200میلیون تومان سرمایه داشت. در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که با  قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران در آژانس‌های املاک این شهر فایل شده است، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای نقلی ارزان قیمت به طور معمول در محله‌هایی وجود دارد که متوسط قیمت مسکن در آن پایین است؛ از این رو در محله‌هایی که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است، نمی‌توان واحدی ارزان قیمت معامله کرد. محله‌های جنوبی، جنوب شرقی و جنوب غربی و برخی از محله‌های شرق تهران، از جمله محله‌هایی است که برای خرید مسکن با قیمت پایین می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد که در ادامه برخی از این محله‌ها را خواهید دید.

لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس واحدهایی است که در آژانس‌های املاک تهران فایل شده و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌های یادشده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلفی متفاوت است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

نقلی‌های ارزان قیمت پایتخت

یک واحد 45متری و 15سال ساخت در آذربایجان متری 20میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 39متری و 8سال ساخت در بریانک متری 23میلیون توامن قیمت‌گذاری شد. محله‌های منطقه10 از جمله محله‌هایی است که می‌توان واحدهایی با قیمت ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در آن یافت.

یک دستگاه آپارتمان 41متری و 5سال ساخت در استاد معین متری 20میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت خانه‌ای 45متری و 9ساله در پیروزی 24میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد. برای خرید خانه‌ای 50متری و نوساز در جوادیه باید 16میلیون تومان برای هر متر مربع پرداخت کرد.

تولید دارو یکی از محله‌های تهران در منطقه18 شهرداری است؛ این منطقه ارزان‌ترین منطقه تهران در خرید و فروش مسکن به شمار می‌آید. خانه‌ای 43متری و 16ساله در محله تولید دارو با قیمت 13میلیون تومان در هر متر مربع فروخته می‌شود. برای خرید یک خانه 47متری و 6سال ساخت در ارامنه نیز 19میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع مورد نیاز است.

پربیننده ترین خانه‌ های ۷۰ متری قلب تهران چند؟ کانادا به خانواده قربانیان هواپیما اوکراینی اقامت دائم می‌دهد الزام شرکت‌ های هواپیمایی به استرداد کامل وجه بلیت‌ های ترکیه توافق اولیه برای سرمایه گذاری ۵.۳میلیارد دلاری ایران در افغانستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن انتخابات ۱۴۰۰ متوسط قیمت مسکن در تهران متر مربع ارزان قیمت برای خرید محله هایی محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، یاشار لطفی، مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی این ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

وی بیان داشت: ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط ۷ مترو تهران (در بخش اصلی)، امسال به بهره برداری می‌رسد. نکته مهم در مورد این ایستگاه آن است که در صورت تأمین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷، امکان کاهش سر فاصله حرکتی قطارها در خط مذکور به مدت زمان ۵ الی ۸ دقیقه فراهم می‌شود.

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تأمین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی مؤثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی با توجه به جزیره‌ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تأثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.

کد خبر 6080736 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷ (+عکس)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران