Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:20:10 GMT

کنعانی - قایدی؛ شما دو تا چی به هم می‌گفتید؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۳۸۰

مدافع پرسپولیس و مهاجم استقلال در جریان دربی 95 با یکدیگر گپ و گفت جالب توجهی داشتند.

به گزارش "ورزش سه" تجربه گل خوردن در لحظات پایانی و از دست دادن پیروزی در دربی باعث شده بود تا تجربه خوبی برای یحیی گل‌محمدی شود و او با جدیت بیشتری روی مهار خط حمله زهردار استقلال کار کند تا بتواند آن را مهار کند؛ ماموریتی که شاگردان گل‌محمدی شب گذشته در دربی 95 با موفقیت آن را انجام دادند و یکی از اتفاقات مهم از کار انداختن مهدی قایدی ستاره استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قایدی که با حرکتی انفرادی در بازی و رفت و در لحظات پایانی، نتیجه را تغییر داد، شب گذشته بیشتر در پرسینگ خط دفاعی قرار داشت و البته توسط مدافع پرسپولیس به خوبی محاصره شد؛ مامور مستقیم مهار او هم حسین کنعانی‌زادگان بود که به خوبی موفق به مهار قایدی شد. اتفاق جالب‌توجه میان این دو ستاره سرخابی، گپ و گفت آن‌ها در جریان بازی است که به نظر می‌رسید مشغول شوخی با یکدیگر بودند.

 

این صحنه شکار دوربین عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی هم شد تا فریمی به یادماندنی از نود و پنجمین دربی پایتخت به یادگار بماند؛ گفتگوی مهاجم ریزنقش و سرعتی استقلال با مدافع تنومند پرسپولیس.

عکاس: رضا سعیدی‌پور

 

پرسپولیس تهران استقلال تهران محمد حسین کنعانی زادگان مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران محمد حسین کنعانی زادگان مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار